مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بدون واسطه کاشی سنتی نما

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های جدید کاشی سنتیقیمت کاشی سنتی نما

مشتریان به منظور خرید و فروش و یا اطلاع یابی از قیمت کاشی سنتی نما از روش های متعددی می توانند اقدام کنند که یکی از مطمئن ترین و رایج ترین روش ها خرید بدون واسطه کاشی سنتی نما با مراجعه به مراکز فروش این محصول می باشد که در این روش می توانیم نظاره گر کیفیت آن باشیم و آن را با قیمتی مناسب تر دریافت کنیم و خریدی مطمئن داشته باشیم.

طرح های جدید کاشی سنتی

کاشی سنتی که در جنس های مختلفی تولید می شوند هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارد و با ایفای نقش صحیح و عملکرد دقیق خود توانسته است مشتریان زیادی را جلب کند و سهم فروش زیادی را طی مدت زمانی اندک به خود اختصاص دهند.

تولید کنندگان ایرانی علاوه بر اینکه برای پاسخگویی به نیاز روز افزون بازار خط تولید آن را گسترش دادند، طراحان مستعدی را نیز جذب کردند و اقدام به طراحی هایی در سبک های جدید نمایند تا این محصول بتواند مورد پسند هر سلیقه ای واقع شود.

به طور مثال یکی از مدل های پر فروش کاشی سنتی نما، کاشی های برجسته می باشد؛ روی این کاشی ها طرح های بی نظیری ایجاد نموده اند و با استفاده از مواد مخصوصی اقدام به برجسته سازی این طرح ها نموده اند.

این کاشی ها که سبکی جدید و نوین هستند در پوشش بنا های ساختمان های نو ساز و حتی مکان های عمومی و تاریخی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

مقاومت و دوام بالای آن ها در کنار ظاهر شیک و قیمت استثنایی کاشی سنتی نما منجر به توجه چند برابری مشتریان گردید و موجب شد روند صعودی در خرید و فروش طی چند سال متوالی همواره در دست این محصول باشد.

قیمت کاشی سنتی نما

فرایند قیمت گذاری کاشی سنتی نما بر عهده تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول می باشد زیرا آن ها به ویژگی های محصول شناخت کامل دارند و با بررسی دقیق آن ها اقدام به تعیین قیمت می کنند.

ابعاد و اندازه و یا ضخامت کاشی های سنتی عاملی مهم در قیمت گذاری است زیرا بافت و ضخامت کاشی تاثیر بسیار زیادی در تعیین کیفیت آن دارد.

مشتریان با پرسش و پاسخ از فروشندگان و مشاوران فروش می توانند از ویژگی ها و قیمت های مختلف اطلاع یابند و سپس با چشمی باز و اطلاعاتی کامل اقدام به خرید و پرداخت هزینه نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید