مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین نوع کاشی سنتی دیوار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد و اندازه های کاشیقیمت نهایی کاشی دیوار
کاشی سنتی تابلو

طی ساخت و ساز واحد های تجاری و مسکونی یکی از فعالیت های مهم دیوار پوشی واحد ها می باشد که در برخی موارد با استفاده از رنگ و گچ و در برخی دیگر با استفاده از کاشی های دیوار پوش صورت می پذیرد که در طی چند سال اخیر همواره استفاده از کاشی رو به افزایش بوده است و مشتریان در تلاش بودند تا با خریداری بهترین نوع کاشی سنتی دیوار این عمل را به بهترین شکل ممکن در ساخت و ساز های خود انجام دهند.

ابعاد و اندازه های کاشی

استفاده از کاشی های سنتی از گذشته های دور در معماری های قدیمی رواج داشته است و امروزه نیز با توجه به سلیقه مردم و توجه زیاد آن ها به اقلام سنتی و قدیمی از توجه و استفاده بیشتری برخوردار شده است.

یکی از پرکاربرد ترین انواع کاشی های سنتی که کاشی سنتی دیوار پوش می باشد با داشتن ویژگی های بی نظیر و مثال زدنی جایگزین دیگر اقلام در این امر شده است.

انواع مختلف کاشی های دیوار پوش در چندین سایز و ابعاد مختلف و در بسیاری از موارد با شکل های هندسی گوناگون طراحی و تولید می شوند زیرا مکان مورد استفاده و نوع فعالیت در انتخاب کاشی بسیار موثر است و تولید کنندگان با ایجاد تنوع در شکل های هندسی و ابعاد آن منجر می شوند تا مشتریان با هر نوع نیازی بتوانند آن را به کار بگیرند.

ضخامت کاشی های دیوار پوش تا حدی بیشتر از سایر کاشی ها می باشد زیرا این محصول باید از مقاومت و ماندگاری بالا تری برخوردار باشد تا پس از نصب دچار ریزش نشود و هم چنین طی استفاده طولانی مدت و اثرگذاری عوامل بیرونی مختلف دچار فرسایش و شکستگی نشود.

قیمت نهایی کاشی دیوار

ساختار و اندازه کاشی دیوار تا حد زیادی در قیمت گذاری آن موثر می باشد به طوری که اگر ابعاد و اندازه آن کوچک تر باشد، طبیعتا از قیمت پایین تری هم برخوردار می باشد.

اما امروزه فروش کاشی دیوار در بازار به صورت متری صورت می پذیرد که در این روش فروش ابعاد و اندازه کاشی چندان در قیمت گذاری تاثیر ندارد.

مشاوران فروش و فروشندگان ما همواره مشتریان را راهنمایی می کنند تا به طور کامل از ویژگی ها و قیمت محصول مورد نظر اطلاع یابند و بتوانند با اطلاعاتی کامل دست به خرید بزنند تا علاوه بر دریافت محصولی درجه یک و اصل، با پرداخت هزینه دچار ضرر و زیان مالی نشوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید