مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تضمینی کاشی سنتی کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از کاشی سنتی کوچکمیزان صادرات کاشی سنتی کوچک

کاشی یکی از کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی محسوب می شود که در انواع طرح و نقش های متنوع تولید می شود و یکی از انواع پرفروش آن کاشی سنتی است. در حال حاضر امکان خرید تضمینی کاشی سنتی کوچک با بهترین کیفیت و قیاس مناسب از طریق همین سایت برای مشتری فراهم می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص قیمت و نحوه سفارش محصول به دست آورید.خرید تضمینی کاشی سنتی کوچک

موارد استفاده از کاشی سنتی کوچک

موارد استفاده از کاشی سنتی کوچک کاشی سنتی کوچک کاربرد و استفاده زیادی در مساجد، مکان های مذهبی، تاریخی و ساختمان های مسکونی و … دارد. ابن کاشی ها ترکیبی از رنگ های زیبا و جذابی می باشند و در طرح های متنوع نظیر هفت رنگ، معرق، مشبک و … مشاهده می شود که هر کدام از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار می باشند. این کاشی ها علاوه بر شکیل بودن و طراحی جذاب از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند همچنین مقاومت زیادی در مقابل رطوبت و آب دارد. با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و دوام بالا در شرایط مختلف آب و هوایی از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

کاشی ها سنتی دارای لعاب مقاومی هستند که در براقیت و شفافیت آنها بسیار مؤثر است و نور را به خوبی منعکس می کند و در روشن کردن فضا تاثیر بسیار خوبی دارد. کاشی سنتی درجه یک دارای ثبات رنگ می باشد و در اثر گذشت زمان تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود.

میزان صادرات کاشی سنتی کوچک

میزان صادرات کاشی سنتی کوچک میزان صادرات کاشی سنتی کوچک ارتباط مستقیمی با میزان تولید این محصول در کشور دارد. ایران در سال های اخیر پیشرفت زیادی در زمینه تولید انواع مصالح ساختمانی ازجمله کاشی داشته است و در استان های مختلف کشور از جمله اصفهان، یزد و تهران و … انواع کاشی در طرح و نقش های متنوع و زیبا تولید می شود. در شرکت های تولیدی با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط دستگاه های پیشرفته انواع کاشی سنتی در طرح و رنگ های زیبا و جذاب تولید می گردد که علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شود.

صادرات انواع کاشی سنتی با ضمانت کیفیت به کشورهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس و … توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود که به علت مرغوبیت و کاربرد فراوان در آنجا نیز بسیار پرفروش است. صادرات انواع کاشی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم نموده که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید