مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سرامیک سنتی آشپزخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات شیمیایی موجود در سرامیک آشپزخانهمراجع خرید سرامیک آشپزخانه

همواره استفاده از انواع کاشی و سرامیک در میان سازندگان و مهندسان عمران رایج بوده است و با گذشت زمان و رونق بیشتر این اصناف این استفاده چندین برابر نیز گردیده است به همین علت عده زیادی به منظور تامین سرامیک سنتی آشپزخانه و دیگر سرامیک دست به کار شدند و با گسترش خط تولید این محصول آن را در مقادیر انبوه و عمده در اختیار مشتریان قرار دادند.

ترکیبات شیمیایی موجود در سرامیک آشپزخانه

تولید کنندگان ایرانی با تلاش و کوشش مستمر اقدام به تولید و عرضه انواع مختلفی از انواع سرامیک نمودند تا این محصول بتواند متناسب با هر مکان و هر نیازی به کار گرفته شود و به خوبی پاسخگوی استفاده های متعدد مشتریان باشد.

یکی از پرکاربرد ترین و پر فروش ترین سرامیک های موجود در بازار، انواع سرامیک های آشپزخانه می باشد که به طور معمول در انواع سنتی با طرح ها و نقش و نگار های زیبا و چشمگیر به فروش می رسد.

این سرامیک ها دارای ترکیبات شیمیایی و ساختار ویژه ای می باشند که به آن ها قابلیت های منحصر به فردی بخشیده است و آن را از سایر کاشی ها متمایز ساخته است.

به طور مثال وجود مقادیر زیادی عنصر کلسیم در ترکیبات کاشی موجب افزایش درجه سختی و در نتیجه استقامت و دوام بیشتر آن گردیده است و این محصول را متناسب استفاده در محیط آشپزخانه ساخته است.

هم چنین روی سطح بیرونی این کاشی ها را با استفاده از ترکیبات مشخصی می پوشانند تا آن ها در صورت تماس با رطوبت اصطلاحا دچار باد کردگی و ترک خوردگی و فرسایش نشوند.

نقش و نگار های روی سرامیک آشپزخانه از سبک های گوناگونی پیروی می کند و در بسیاری از موارد طراحان مستعد و کاربلد ایرانی با ایجاد تصاویر تاریخی و قدیمی سرامیک های سنتی بی نظیری را وارد بازار می کنند.

مراجع خرید سرامیک آشپزخانه

تولید کنندگان و عرضه کنندگان سرامیک آشپزخانه با کوشش های فراوان این محصول را در مقادیر بالا و با تنوع زیاد در رنگبندی و مدل در مراجع خرید کاشی و سرامیک موجود کردند تا مشتریان همواره بتوانند از روش های مستقیم و حضوری محصول دلخواه را دریافت کنند.

استفاده از خرید بدون واسطه برای مشتریان همواره با سود بیشتر و اطمینان خاطر بالا تر همراه می باشد و آن ها در این شرایط می توانند با مشاوران فروش و یا فروشندگان ما ارتباط برقرار کرده و خریدی رضایت بخش و پر سود را تجربه نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید