مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سرامیک سنتی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

سرامیک سنتی چه خصوصیاتی دارد؟فروش سرامیک سنتی مرغوب

به طور کلی سرامیک سنتی در معماری کشورمان از زمان های گذشته ‌تا امروز اغلب جهت پوشاندن سقف، کف و دیواره ‌های مکان های مذهبی و بناهای یادبود بکار گرفته شده است. ولی امروزه علاوه بر این موارد، در بافت شهری، المان ‌ها و… هم استفاده شده است.

کاشی سنتی جزو یکی از صنایع دستی زیبای ایران است و در بین کشور های اسلامی، ایران جزو مراکز اصلی تولید و عرضه سرامیک سنتی است. جهت خرید سرامیک سنتی می توانید به فروشگاه مرکزی ما مراجعه نمایید.

خرید سرامیک سنتی مرغوب

سرامیک سنتی چه خصوصیاتی دارد؟

سرامیک سنتی چه خصوصیاتی دارد؟

ویژگی سرامیک های سنتی:
سرامیک های سنتی از نظر استقامت و استحکام به دلیل پخت کامل و مناسب سرامیک ها و همینطور جنس رویه آنها که عموما به صورت لعابی می باشد، از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. در حقیقت این کاشی ها در مواجه با انواع و اقسام آب و هوای گوناگون در سرما و گرما دوام خوبی دارد.

معرفی انواع و اقسام سرامیک سنتی:

  • سرامیک معرق: این سرامیک ها با ترکیب انواع تکه های کوچک کاشی ساخته می ‌شود که به اساس طرح اصل تراشیده می شود و در محل مشخص شده نصب می‌ شوند. سرامیک مُعرق با نقش های گوناگون و رنگ ‌های مختلف تراشیده می شوند و در کنار هم قرار می گیرند.
  • سرامیک معقلی: این سرامیک ها شامل طرح ‌های هندسی است. این سرامیک ها از ساخت و تهیۀ سرامیک ‌هایی با ابعاد کوچک که کنار هم قرار می گیرند تشکیل می گردند. در این سرامیک کاری از ترکیب سرامیک با آجر در نماسازی استفاده می شود. با این کار، از خُردشدن لعاب سرامیک کم می شود.
  • سرامیک مشبک: این سرامیک ‌ها جهت ایجاد طرح ‌های پیچیده در کنار هم مورد استفاده قرار می ‌گیرند و در زمان های گذشته از آن بیشتر جهت دکوراسیون محراب استفاده می ‌شده است.
  • سرامیک هفت رنگ: این سرامیک کاری نوعی سرامیک کاری رنگارنگ و تزیینی می باشد که از ترکیب انواع خشت‌ های ظریف و لعاب ‌دار حاصل می ‍گردد. این سرامیک ها غالبا دارای هفت‌ رنگ اصلی لاجوردی، فیروزه‌ای، قرمز، زرد، حنائی، سفید و سیاه می باشد.
  • سرامیک های زرین‌ فام: این سرامیک ها معمولا به رنگ طلایی یا سبز می باشد. تولید کنندگان این سرامیک ها جهت ساختن این سرامیک به گِل سفالگری، نوعی ماده گدازنده اضافه می کنند تا محصول نهایی محکم و مقاوم شود.

فروش سرامیک سنتی مرغوب

فروش سرامیک سنتی مرغوب

در کشور ما برخی از شهرها مانند شهرستان هم جزو مراکز اصلی تولید این کاشی های سنتی می باشند. در واقع شهرستان قم به سبب داشتن خاک مناسب، یکی ازبهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کاشی سنتی در ایران است.

در این شهر انواع و اقسام سرامیک های سنتی با طرح ها و رنگ های متنوع و جذابی تولید می شود. سرامیک های تولید شده دارای مقاومت خوبی هستند و کیفیت خود را به راحتی از دست نمی دهند. شهرستان قم به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز تولید و فروش سرامیک سنتی در بازار های داخلی و خارجی می باشد.

انواع و اقسام طرح های سه بعدی بر روی این سرامیک ها نقش بسته است. از این سرامیک ها غالبا در مکان های مذهبی، تاریخی، سالن های پذیرایی و … استفاده می گردد.

قیمت این سرامیک های سنتی بر اساس ابعاد سرامیک و همینطور درجه مرغوبیت آن ها تعیین می شود. با توجه به نوسان قیمت ها در بازار، نمی توانیم قیمت دقیقی برای این محصول تعیین کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید