مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سرامیک سنتی کف مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت انتخاب سرامیک کف پوش ایرانیصادرات سرامیک سنتی ایرانی

سرامیک سنتی کف مرغوب که توسط تولید کنندگان ایرانی و با استفاده از اصولی ترین روش ها در کارخانه های داخلی تولید شده است با داشتن ویژگی های منحصر به فرد در کنار جلوه و ظاهری زیبا توانسته است مورد توجه و استفاده عده بیشتری قرار بگیرد و با ایفای نقش صحیح رضایت اکثریت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند و طی چند سال متوالی روند صعودی در خرید و فروش را در دست داشته باشد.

علت انتخاب سرامیک کف پوش ایرانی

سرامیک های کف پوش با برند های زیادی توسط تولیدی های مختلفی در کشور های زیادی تولید و وارد بازار می شوند که هر یک با داشتن ویژگی ها و قابلیت هایی خاص توجه عده ای محدود را جلب می کنند اما انواع سرامیک های کف پوش ایرانی از همان ابتدای ورود به بازار جایگاه ویژه ای را در سبد خرید مردم کسب کردند و مورد استفاده طیف گسترده ای از سازندگان قرار گرفتند که این امر به چند دلیل صورت گرفت.

طی مراحل مختلف تولید این محصول روی آن آزمایش های متعددی صورت گرفته است تا تولید کنندگان بتوانند طی هر مرحله مقدار مواد شیمیایی موجود در آن را بسنجند و از استاندارد بودن محصول اطمینان داشته باشند.

کم و زیاد شدن مواد شیمیایی در ترکیبات این سرامیک ها موجب کاهش کیفیت و ایجاد اختلال در کارکرد صحیح آن می شود به طور مثال اگر مقدار کلسیم موجود در کاشی از حد مشخصی کمتر شود موجب کاهش سختی و مقاومت آن می شود و در نتیجه ممکن است سرامیک طی استفاده و یا تحمیل فشار دچار شکستگی شود.

هم چنین تولید کنندگان ایرانی با استفاده از مواد مخصوصی اقدام به پوشاندن سطح بیرون این کاشی ها نمودند و به آن ها خاصیت ضد آبی و نفوذ ناپذیری چشمگیری بخشیدند تا این محصول دیر تر دچار شکستگی و فرسایش شود.

صادرات سرامیک سنتی ایرانی

درجه بندی کیفی بالای سرامیک های کف پوش ایرانی در کنار قیمت مناسب آن ها موجب شد تا علاوه بر بازار داخلی، عده بسیار زیادی در بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز خواهان خرید و استفاده از این محصول از تولید کنندگان ایرانی شوند و به این ترتیب سهم صادرات بالایی در سال به آن تعلق بگیرد و افتخار آفرینی های فراوانی برای کشور داشته باشد.

امر صادرات سرامیک کف پوش درجه یک به دیگر کشور ها علاوه بر داشتن مزایای اقتصادی فراوان برای کشور، موجب ایجاد جلوه ای مقتدر و توانمند از تولید کنندگان ایرانی در میان دیگر کشور های تولید کننده نیز گردید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید