مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده کاشی سنتی رستورانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاشی سنتی چه مشخصاتی دارد؟فروش عمده کاشی سنتی رستورانی

امروزه با تغییر کردن سبک زندگی مردم و از میان رفتن آداب و رسوم و سبک های سنتی، خیلی از مردم به دنبال راهی برای بازگرداندن رنگ و بوی قدیمی به فضای زندگی خود هستند. یکی از ابزار هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، انواع کاشی های سنتی می باشند، که با آن ها می توان دکوراسیون داخلی را طراحی نمود. خرید عمده کاشی سنتی رستورانی از مراکز پخش این محصول در کشور امکان پذیر می باشد.
خرید عمده کاشی سنتی رستورانی

بهترین کاشی سنتی چه مشخصاتی دارد؟

کاشی سنتی

کاشی های سنتی، مصالحی هستند که برای زیبایی هرچه بیشتر، از نقوش و طرح های سنتی ایرانی مانند طرح های اسلیمی، بته جقه و شاه عباسی در آن ها استفاده شده است. استفاده کردن از این کاشی های زیبا، در بخش های مختلف رستوران ها و هتل هایی که از نما و دکور سنتی استفاده می کنند، جلوه خاصی به آنها میبخشد.

آیا می دانید که بهترین کاشی سنتی چه مشخصاتی دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید:

  • یک کاشی خوب و با کیفیت، باید استحکام و تراکم سطحی کافی داشته باشد، تا میزان جذب آب در آن به حداقل ممکن برسد. برای افزایش دادن این استحکام سطحی، از ماده ای به نام لعاب در این مصالح استفاده می شود، که حالتی شفاف و شیشه ای به آن ها می بخشد.
  • کاشی های سنتی به هیچ وجه نباید در سطح  خود ترک، شکستگی یا رنگ پریدگی داشته باشند. چرا که رطوبت به سرعت از همین منافذ به داخل آن ها نفوذ کرده و باعث خراب شدن آن ها می شود.
  • ضخامت کاشی یکی از فاکتور هایی است که میزان مقاومت آن را نشان می دهد. هرچه ضخامت این مصالح بیشتر باشد، توانایی تحمل کردن فشار و ضربه در آن ها بالاتر خواهد رفت.

فروش عمده کاشی سنتی رستورانی

فروش عمده کاشی سنتی رستورانی کاشی سنتی رستورانی مصالحی هستند که با استفاده از آن ها می توان یک رستوران با دکوراسیون داخلی بسیار زیبا و جذاب قدیمی و سنتی را طراحی نمود. همین طراحی داخلی می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب کردن بیشتر مشتری ها داشته باشد و سبب رونق رستوران ها گردد.

مراکز فروش عمده کاشی های سنتی، این مصالح را در حجم خیلی زیادی از کارخانه های تولیدی وارد کرده، سپس به صورت کلی یا جزئی به مصرف کننده ها ارائه می دهند. از آنجایی که این مراکز محصولات را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف عرضه می کنند، نرخ ارزان تری برای فروش آن ها در نظر می گیرند.

اگر شما به استفاده از این کاشی های زیبا در ساخت دکور داخلی محیط کاری خود علاقه دارید، می توانید آن ها را از طریق این سایت سفارش دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید