مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم آجر لعابدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آجر لعابدار چه کاربردی دارد؟مرکز عرضه آجر لعابدار

امروزه بسیاری از سازندگان بناهای مختلف اقدام به خرید آجر لعابدار نموده و توسط آن قسمت های مختلفی از بنای خود را طراحی نموده و می سازند. شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که آجر لعابدار همان آجر معمولی می باشد با این تفاوت که سطح روی آن را با لعاب مخصوص کاشی پوشانده و به این صورت نه تنها دوام و استحکام آن را افزایش می دهند، بلکه زیبایی و جذابیت آن را نیز چند برابر می نمایند و از آن برای زیباسازی و دیزاین ساختمان بهره می برند.

خرید مستقیم آجر لعابدار

آجر لعابدار چه کاربردی دارد؟

آجر لعابدار چه کاربردی دارد؟ معماران و سازندگان بناها از زمان های بسیار دور از آجرهای لعاب دار برای به وجود آوردن نقش و نگارهای خاص و منحصر به فرد با رنگ بندی های شاد و زیبا برای بسیاری از ساختمان های سنتی ایران و همچنین مساجد و حسینه ها استفاده کرده و توسط آن نه تنها یک بنای زیبا و بی نظیر خلق می نمودند، بلکه مقاومت و دوام آن را نیز بیش از پیش افزایش می دادند.
خوشبختانه امروزه نیز در کشورمان ایران کارخانجات مختلفی به فعالیت مشغول هستند که با استفاده از بهترین و عالی ترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید این محصول نموده اند.

آجر لعابدار همانگونه که از نام آن پیداست، دارای یک لعاب بسیار عالی در سطح خویش می باشد. از این آجر برای قسمت های سقف و یا دیوار باربر استفاده نمی کنند، بلکه بیشترین کاربرد آن نما و زیباسازی ساختمان است و به سبب دارا بودن لعاب قدرتمند بر روی سطح خویش، از بنا در برابر آسیب های جوی، هوازدگی و همچنین فرسایش محافظت می نماید.

بیشترین کاربرد های آجر لعابدار در این قسمت از بنا می باشد:

  • نمای خارجی و داخلی
  • کاشی کاری
  • قرنیز دیوارها
  • کناره های باغچه

مرکز عرضه آجر لعابدار

مرکز عرضه آجر لعابدار این روزها در کشورمان مراکز مختلفی در زمینه تولید و عرضه آجر لعابدار به فعالیت مشغول بوده و بهترین و مرغوب ترین نوع آن را به بازار ارائه می نمایند. این آجرها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی بوده و از جمله رنگ های متداول و پر طرفدار آنها می توان به آبی لاجوردی، سبز، زرد، قهوه ای و کرمی اشاره نمود.
اما با این وجود بسیاری از این کارخانجات، بر مبنای خواست و سلیقه مشتری نیز آجرهای لعابدار را رنگ آمیزی کرده و پس از پخت در کوره به او ارائه می نمایند.
شایان ذکر است که لعاب دار نمودن آجرها باعث می شود که این متریال در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی پیدا کرده و تا سالهای سال محکم و پا برجا، بر جای خود باقی مانده و از بنای مورد نظر محافظت نماید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید