مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم سرامیک سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ساخت سرامیک سنتیبازار عرضه سرامیک سنتی

سرامیک جز مصالح ساختمانی پر مصرف بوده که امروزه در طرح و رنگ های سنتی و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.این مصالح دارای ساختاری منحصر به فرد هستند و در مقابل رطوبت و فشار دوام زیادی دارند و برای دیوار و کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. خرید سرامیک سنتی به صورت مستقیم باعث شده تا دست واسطه ها از بازار کوتاه شود و قیمت ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند که برای مشتری صرفه اقتصادی زیادی دارد. 

خرید مستقیم سرامیک سنتی

نحوه ساخت سرامیک سنتی

نحوه ساخت سرامیک سنتی نحوه ساخت سرامیک سنتی کاملا متفاوت بوده و به صورت یک تکه و چند تکه ساخته می شود. استفاده از رنگ های آبی و فیروزه ای به صورت تک رنگ و چند رنگ در این کار باعث شده تا جلوه بهتری پیدا کند. برای ساخت این مصالح از مواد اولیه ای سخت و بادوام چون سیمان و سنگ های طبیعی استفاده می کنند تا کار دوام بیشتری داشته باشد. 

سطح سرامیک به وسیله لعاب پوشانده می شود تا هم براق باشد و هم در مقابل رطوبت استحکام بیشتری داشته باشد. سنگ های معدنی برای انجام این کار بهترین گزینه هستند و با صیقل دادن آنها و استفاده از لعاب می توانند سرامیک هایی رنگی و زیبا تهیه کنند. 

زمانی که سنگ برش زده می شود ابتدا رنگ آمیزی و نقاشی روی آن انجام می گردد و لعاب روی آن زده شده و درون کوره می رود تا دوام زیادی پیدا کند. پس از بیرون آوردن آن از کوره سرد شده و سخت می گردد. 

بازار عرضه سرامیک سنتی

بازار عرضه سرامیک سنتی بازار سرامیک این روزها داغ و پر رونق است چون یکی از محصولات پر مصرف در صنعت ساختمان سازی است. بی شک به منظور محبوبیت در بازار داخلی و خارجی، صرفا داشتن یک برند خوب کفایت نمی کند. زیرا کیفیت و مرغوبیت از مهمترین دلایلی ست که می تواند عرضه کننده های این مصالح را محبوب نماید. 

سرامیک در بازار های ایرانی به طرق مختلفی عرضه می گردد که بهترین شیوه را اگر بخواهیم بگوییم عرضه مستقیم گزینه مناسبی برای معرفی می باشد. در عرضه مستقیم فروشگاه آنلاین و شرکت های تولید کننده وارد عمل می شوند و می توانند با حذف دلالان محصولات را با نرخ ارزان تری به دست مشتریان برسانند.

امروزه مردم برای خرید و برطرف کردن نیاز های خود حتما اجباری نیست که به روش های سنتی روی بیاورند چه بسا با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن اینترنت و همه گیر شدن آن این امر بسیار ساده شده است و مردم می توانند به وسیله اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی محصولات خود را خرید کرده و نیاز های خویش را برطرف کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید