مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم کاشی رنگی کف

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مواد شوینده مناسب برای کاشی رنگی کفتوزیع کننده انواع کاشی رنگی کف

کاشی امروزه در ساختمان سازی مورد استقبال قرار گرفته شده است.با خرید در مراکز معتبر می توانید از خرید مستقیم کاشی رنگی کف بهره مند شوید و زیبایی محیط را دو چندان کنید.انتخاب کاشی کف بسیار مهم می‌باشد و رنگ آن باعث کوچک‌نمایی و یا بزرگنمایی میشود. مثلاً اگر خانه به اندازه کافی بزرگ است، میتوانید از رنگ های تیره استفاده کنید یا اگر فضای خانه کوچک است بهتر است برای بزرگنمایی از کاشی روشن استفاده کنید.

خرید مستقیم کاشی رنگی کف

بررسی مواد شوینده مناسب برای کاشی رنگی کف

بررسی مواد شوینده مناسب برای کاشی رنگی کف تمیز کردن کاشی ها کار چندان سخت و دشواری نمیباشد، تمیز بودن کاشی باعث میشود آرامش در محیط جاری شود.ترفند های زیادی برای پاکیزگی کاشی ها وجود دارد، برای براق و تمیز شدن کاشی ها نباید اجازه دهیم که لکه و‌ جرم ها روی کاشی ها بماند و باید مرتب از جرم گیری روی کاشی ها جلوگیری کنیم و برای اینکه کاشی ها براق و تمیز باشند هفته ای حداقل یکبار جارو بزنید و کاشی ها را تمیز کنید.

حال اگر لکه هایی روی کاشی وجود داشت که با جارو و تمیزی کاشی ها از بین نرفت پیشنهاد میشود از محلول شوینده مخصوص کاشی ها استفاده کنید.آب یکی از برترین شوینده ها برای از بین بردن لکه های سخت در کاشی و سرامیک ها می‌باشد. اگر فروشنده پخش کاشی به شما توصیه کرده بود که کاشی از مراقبت های خاصی برخوردار است میتوانید برای براق شدن کاشی ها از محلول نصف نصف آب و سرکه استفاده کنید.

برای تمیز کردن کاشی و سرامیک ها باید از ابزار هایی استفاده کرد که روز کاشی ها ساییدگی ایجاد نکند همچنین پیشنهاد میشود برای تمیز کردن کاشی و سرامیک ها اول از همه با آب شروع کنیم. قبل از اینکه مواد شوینده را روی همه ی کاشی ها بریزیم اول از همه یک قسمتی که قابل رویت نیست را انتخاب میکنیم و محلول را در آنجا استفاده میکنیم تا مطمئن شویم که باعث تغییر رنگ کاشی رنگی کف نمیشود.

همچنین پیشنهاد میشود برای از بین بردن لکه های چرب و سخت از بخار شوی با فشار قوی استفاده کنید و از تمیزی کاشی ها لذت ببرید.شما نیز با استفاده از سایت موردنظر ما میتوانید بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به هزینه های اضافی،از کاشی کف رنگی مرغوب و با کیفیت بهره مند شوید.

توزیع کننده انواع کاشی رنگی کف

توزیع کننده انواع کاشی رنگی کف دانایی ما برای شناخت انواع کاشی باعث میشود که برای هر قسمتی از خانه کاشی مناسبی استفاده کنیم. کاشی ها در طرح و سایز های مختلفی در بازار برای مشتریان توزیع میشود. کاشی ها انواع مختلفی از جمله کاشی مکزیکی، کاشی سرامیکی، کاشی آجری، کاشی سنگفرش نیز دارند و در مدل کاشی در محیط مختص به خود به کار میرود.

شما نیز میتوانید به صورت آنلاین در سایت منتخب ما این کاشی های با کیفیت و مرغوب را بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید