مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید کاشی سنتی فیروزه ایعرضه کنندگان کاشی سنتی فیروزه ای

امروزه امکان خرید مستقیم کاشی سنتی فیروزه ای به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد. همان طور که می‌دانید در خریدهای مستقیم و بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت پایین و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند. کاشی سنتی با توجه به کیفیت عالی و کاربرد فراوان دارای مشتریان بسیاری است و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

خرید مستقیم کاشی سنتی فیروزه ای

فرایند تولید کاشی سنتی فیروزه ای

فرایند تولید کاشی سنتی فیروزه ای فرایند تولید کاشی سنتی فیروزه ای چگونه است؟ برای تولید و ساخت این کاشی ابتدا مواد اولیه مورد نیاز را به خوبی با هم ترکیب نموده و سپس مواد آماده شده را در قالب های مخصوص قرار می‌دهند و آن را خشک کرده و در کوره باید به خوبی پخته شود و بعد نقاشی و لعاب کاری بر روی آن به بهترین شکل و مطابق با استاندارد های مربوطه انجام می شود و پس از آماده شدن در بهترین بسته بندی راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

کاشی سنتی باکیفیت علاوه بر زیبایی و شیک بودن در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار است همچنین تنوع زیادی در‌ طرح و نقش دارد. کاشی سنتی به دلیل دارا بودن لعاب و رنگ روشن و زیبا نقش مهمی در روشن سازی فضا دارد و جلوه خاصی به محیط می بخشد.

این کاشی در ابعاد و اندازه‌های متنوع طراحی و تولید می شود و دارای ضخامت بسیار خوبی است و قیمت آن با توجه به کیفیت و روش تولید، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش و … متفاوت می باشد.

عرضه کنندگان کاشی سنتی فیروزه ای

عرضه کنندگان کاشی سنتی فیروزه ای این روزها عرضه کنندگان کاشی سنتی فیروزه ای است محصول را به صورت عمده یا جزیی به مشتریان ارائه می کنند که به دلیل کارایی مطلوب و طرح و رنگ زیبا استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می‌گیرد و بسیاری از متقاضیان آن را به شکل کلی تهیه می کنند.

یکی از معتبرترین مراکز عرضه انواع کاشی سنتی یا بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

در این مرکز امکانات و شرایط ویژه ای فراهم شده است تا مشتری بتواند محصول دلخواه را با کمک و راهنمایی مشاوران ما در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه انتخاب و خریداری نماید و پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید