مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم کاشی سنتی کف

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی کف چگونه نصب می شود؟توزیع کننده بهترین کاشی سنتی کف

یکی از مصالحی که از دیرباز در ساخت و تزیین بناهای مختلف مورد توجه قرار گرفته، کاشی است که با نقوش و طرح های متنوع عجین گشته و از این میان می توان کاشی سنتی را نام برد که با اشکال سنتی دیده شده و برای مرمت و یا ساخت بناهای مذهبی، تاریخی، فرهنگی، هنری و حتی ساختمان های مسکونی از آن بهره می برند. اما یکی از پرکاربردترین نوع این محصول کاشی سنتی کف است که با ابعاد و کیفیت های متفاوت همراه بوده و اکنون می توانید به خرید مستقیم کاشی مورد نظر بپردازید.

خرید مستقیم کاشی سنتی کف

کاشی سنتی کف چگونه نصب می شود؟

کاشی سنتی کف چگونه نصب می شود؟ در این بخش می خواهیم موضوعی مهم را درباره کاشی سنتی مورد بررسی قرار دهیم که آن نحوه نصب کاشی سنتی می باشد که در این خصوص باید گفت اولین چیزی که برای نصب این محصول نیاز بوده، یک نصاب ماهر و متخصص می باشد، بی شک نصب کاشی سنتی از عهده افراد عادی خارج بوده و یا حداقل دردسرهای زیادی را به دنبال خواهد داشت.

حال اگر تصورتان این است که خود یک نصاب ماهر کاشی هستید، بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید، در گام دوم باید سطحی که کاشی قرار است در آن نصب گردد، صاف و یکدست گردد که این کار توسط شاقول صورت گرفته و پس از آن نیاز به مهیا کردن ملات کاشی خواهد بود که متشکل از سیمان و دوغاب می باشد.

در مرحله سوم نیاز به ریختن ملات روی نخ هایی است که در سطح قرار گرفته اند، در ادامه هم کاشی ها روی ملات نصب گردیده و توسط یک جدا کننده، کاشی بعدی به درستی در کنار کاشی قبلی قرار گرفته و این کار تا انتها ادامه می یابد و در آخر هم که نصب کاشی با موفقیت به پایان خواهد رسید.

توزیع کننده بهترین کاشی سنتی کف

توزیع کننده بهترین کاشی سنتی کف کاشی سنتی را می توان یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مصالح ساختمانی معرفی کرد که در ساخت و تزیین انواع بنا به سراغ آن رفته و کف و دیوار را مزین به این کاشی زیبا و مستحکم می نمایند، در واقع عواملی که باعث شده اند تا این محصول همچنان در حوزه کاربرد استمرار پیدا کند، یکی مقاومت بی نظیر آن و دیگری ظاهر چشم نواز و رنگارنگ این کاشی است که حتی از کاشی های مدرن هم بیشتر است.

پس اگر تصمیم به تهیه کاشی عمده دارید، کاشی سنتی بهترین انتخاب برایتان به شمار خواهد رفت و برای سفارش آن هم می توانید از برترین مراکز توزیع کننده کاشی نظیر این مجموعه که از فعالان پخش کاشی است، اقدام کنید که در آخر با چنین محصولاتی برای انتخاب روبرو خواهید گشت:

  • بهترین کاشی سنتی کف و مملو از طرح و رنگ های متنوع
  • با ابعاد و سایزهای مختلف
  • کاشی سنتی قیمت مناسب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید