مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش تابلو کاشی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساختار شیمیایی تابلو کاشی سنتیقیمت گذاری تابلو کاشی سنتی

صاحبان مشاغل و مغازه های کوچک در سطح شهر نیاز بالایی به تابلو کاشی دارند و همواره در پی خرید آن در مقادیر انبوه و عمده می باشند؛ به همین دلیل آن ها با مراجعه به فروشگاه های تابلو کاشی سنتی عمده می توانند آن را به صورت مستقیم از پخش کنندگان کاشی دریافت کنند و با پرداخت هزینه کمتر، سود بیشتری را دریافت نمایند.

ساختار شیمیایی تابلو کاشی سنتی

ویژگی های هر محصول و عملکرد آن ریشه در نوع و میزان مواد سازنده آن دارد به همین علت شیمیدان ها و تولید کنندگان همواره با کم و زیاد کردن برخی ترکیبات موجود در ساختار شیمیایی اجسام به تغییر یا بهبود عملکرد محصول نهایی منجر می شوند.

تولید کنندگان کاشی با کاهش برخی ترکیبات و عناصر موجود در کاشی های سرامیکی اقدام به تغییر ساختار آن ها و تغییر کاربرد کاشی ها شدند.

آن ها با کاهش کلسیم موجود در ترکیبات کاشی میزان سختی بافت کاشی را کاهش دادند و آن ها را متناسب ساخت انواع محصولات هنری به خصوص کاشی تابلو نمودند.

این کاشی ها که دارای بافتی ظریف می باشند و طراحی های روی آن ها بسیار تخصصی تر انجام شده است تا مشتریان با انتخاب طرح و مدل مورد نظر و قاب کردن آن بتوانند تابلو هایی زیبا ایجاد کنند.

از کانی هایی مانند فلدسپات نیز به منظور مقاوم سازی و افزایش دوام و ماندگاری کاشی ها استفاده می شود و طی مراحل مشخصی این محصول در مقادیر متعادل به ترکیبات کاشی اضافه می گردد.

تولید کنندگان تابلو در مراحل مختلف تولید کاشی روی آن آزمایش های مشخصی انجام می دهند تا همواره از استاندارد بودن و درجه بندی کیفی آن اطمینان کسب کنند.

قیمت گذاری تابلو کاشی سنتی

مشتریان به منظور اطلاع یابی از روش های خرید و یا قیمت کاشی تابلو سنتی از روش های زیادی می توانند اقدام نمایند و هم چنین می توانند با برقراری ارتباط با مشاوران و تیم پشتیبانی فروش از آسان ترین روش های خرید اطلاع پیدا کنند.

لازم به ذکر است که قیمت این محصول به علت معیار های تعیین شده از سوی تولید کنندگان متغیر می باشد که کیفیت و مرغوبیت کالا در صدر عوامل قیمت گذار می باشد.

عامل دیگر میزان طراحی ها و ابعاد و اندازه های کاشی مورد نظر می باشد و بدیهی است که کاشی هایی که دارای طرح های برجسته یه پر کار تر و اندازه های بزرگ تر می باشند از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید