مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش کاشی سنتی بین کابینتی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگبندی های متنوع کاشی بین کابینتیتیم فروش کاشی بین کابینتی
سرامیک سنتی

کاشی سنتی بین کابینتی اصل دارای ویژگی های فراوانی می باشد که به طور کامل موجب تمایز آن از انواع نامرغوب کاشی بین کابینتی در درجه بندی های کیفی پایین تر گردیده است؛ به طور مثال کاشی های درجه یک از بافت متراکم تری برخوردار بوده و دارای استقامت و دوام بالا ترین می باشند و در نتیجه مدت زمان بیشتری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و دچار شکستگی و فرسایش نشوند.

رنگبندی های متنوع کاشی بین کابینتی

تلاش مستمر تولید کنندگان ایرانی طی چند سال متوالی منجر به تولید کاشی های بین کابینتی گردید که با قابلیت های فراوان و جلوه بی نظیر خود به سرعت از سهم فروش بالایی برخوردار شد.

این کاشی ها با قابلیت ضد آبی که دارند در صورت تماس با رطوبت و یا استفاده طولانی مدت در محیط آشپزخانه دچار شکستگی نمی شوند و با فروریزش خسارات مالی و جانی برای مصرف کنندگان ایجاد نمی کنند.

انجام آزمایش های متعدد روی محصول هنگام تولید نیز منجر شد تا همواره تولید کنندگان بتوانند از درجه بندی کیفی محصول مطمئن شوند و آن را به بهترین شیوه عرضه کنند.

وجود رنگبندی های متنوع در کاشی های بین کابینتی موجب شد تا این محصول با رنگ کابینت ها و یا رنگ سرویس اشپزخانه ست شود و به این ترتیب جلوه ای زیبا به مکان مورد استفاده ببخشد.

به طور مثال رنگ های روشن این کاشی ها مانند کرم، صورتی، سفید و … در اشپزخانه های کوچک با ست کابینت تیره استفاده می شوند تا ضمن بزرگ تر نشان دادن فضای اشپزخانه، در تضاد با کابینت ها ظاهری چشمگیر ایجاد کنند.

کیفیت این محصول نیز طی هر مرحله تولید توسط تولید کنندگان و تیم ناظر کاربلد بررسی شده است تا محصول نهایی با بالاترین حد کیفیت و مناسب ترین قیمت وارد بازار شود.

تیم فروش کاشی بین کابینتی

فروش و عرضه کاشی بین کابینتی از راه ها و روش های مختلفی صورت می پذیرد زیرا عرضه کنندگان و تیم فروش این محصول همواره در تلاش بوده اند تا بهترین شیوه ها را برای خرید و دستیابی به این محصول ایجاد کنند.

آن ها مراکز فروش مجهزی را در نقاط مختلف کشور احداث کرده و مقادیر عمده ای کاشی بین کابینتی را در آن جا موجود کردند و هم چنین فروشندگان و مشاوران ماهر و با تجربه ای را در این مراکز قرار دادند تا پاسخگوی سوالات و ابهامات مشتریان درباره ویژگی ها و قیمت کاشی بین کابینتی باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید