مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش کاشی طرح دار سنتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های کاشی های سنتیخرید کاشی طرح دار سنتی درجه یک

نبوغ هنرمندان توانمند و مستعد ایرانی منجر به طراحی و تولید کاشی سنتی طرح دار ایرانی گردید که این کاشی ها علاوه بر داشتن کیفیت و مرغوبیت ویژه، از قیمتی مناسب نیز برخوردار هستند و می توانند در صنایع و فعالیت های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند و طی هر استفاده بیشترین بازدهی را برای مصرف کنندگان داشته باشند.

انواع مدل های کاشی های سنتی

استفاده از انواع کاشی و سرامیک در فعالیت های مختلف منجر شد تا این محصول مورد تقاضای فراوانی قرار بگیرد و در مقدار های عمده و انبوه به فروش برسد.

طراحان ایرانی در پرتو تلاش و کوشش بی وقفه خود کاشی های درجه یک را در چندین مدل گوناگون طراحی کردند که یکی از محبوب ترین طرح های این کاشی ها، انواع کاشی های سنتی می باشد.

کاشی طرح سنتی با نقش و نگار های تاریخی که دارد می تواند به منظور انجام فعالیت های گوناگون از‌ جمله دیوار پوشی و کف پوشی مورد استفاده قرار بگیرد.

در طراحی های این کاشی ها از رنگ های چشمگیر و زیبایی استفاده شده است و این طراحی ها با ظرافت خاصی صورت گرفته است به همین علت این محصول از جلای ویژه ای برخوردار می باشد.

این کاشی ها با استفاده از بهترین روش ها تولید می شوند به همین علت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و می توانند طی مدت زمان طولانی بدون شکستگی و فرسایش مورد استفاده قرار بگیرند.

تولید کنندگان ایرانی با اضافه کردن برخی ترکیبات خاص به مواد شیمیایی کاشی به آن خواص ویژه ای می بخشند و موجب افزایش مقاومت و دوام آن می شوند.

خرید کاشی طرح دار سنتی درجه یک

کاشی های سنتی ایرانی نسبت به دیگر کاشی های موجود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند به همین علت هنگام خرید همواره به چشم مشتریان می آیند و در نتیجه روز به روز مشتریان بیشتری را جذب می کنند.

متقاضیان کاشی سنتی برای خرید انواع کاشی می توانند از روش های مختلفی اقدام کنند و به منظور اطلاع یابی از این روش ها با مشاوران فروش ما تماس بگیرند و از انواع روش های خرید اطلاعات کافی را کسب کنند.

مشتریان می توانند به مراکز فروش کاشی مراجعه کنند و شاهد تنوع بالای آن در چندین طرح و رنگ و مدل مختلف باشند و آن را بدون واسطه از‌ فروشندگان کاشی مرغوب دریافت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید