مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کاشی سنتی ایرانیعرضه کاشی سنتی ایرانی

کاشی سنتی ایرانی با دارا بودن طرح سنتی بی نظیر برای استفاده در مکان سنتی، حوضچه و استخرهای وسط حیاط و … بسیار مناسب است. خرید کاشی ایرانی به دو صورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر است، به دلیل وجود این کاشی ها در سایزها و اندازه های متفاوت خرید این محصول از سایزهای بسیار کوچک تا سایزهای بزرگتر امکان دارد و خریداران می توانند بنابر طرح و اندازه دلخواه خود و مکان مورد استفاده این کاشی، سایزهای متفاوت آن را خریداری نمایند. 

خرید کاشی سنتی ایرانی

مشخصات کاشی سنتی ایرانی

مشخصات کاشی سنتی ایرانی کاشی و کاشی کاری یکی از هنرهای سنتی و اصیل ایرانی است که از قدیم الایام در مساجد، مکان های تاریخی و یا حوضچه ها مورد استفاده قرار می گرفته است. کاشی سنتی معمولاً اندازه کوچکتری نسبت به انواع کاشی معمولی دارد و با چسبانده شدن تعدادی از آنها در کنار یکدیگر، مجموعه ای از طرح ها شکل می گیرد. از جمله ویژگی‌های کاشی سنتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • استفاده از رنگهای مختلف: یکی از مشخصات و ویژگی های کاشی سنتی این است که در هر قطعه و هر عدد از این کاشی ها رنگ های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته است، برای مثال در یک عدد کاشی از رنگ های متفاوتی از جمله آبی، قرمز، زرد، سبز و غیره تنها در یک عدد کاشی استفاده شده است. 
  • انواع کاشی سنتی: از جمله انواع کاشی سنتی می‌توان به کاشی هفت رنگ، کاشی مینیاتوری و غیره اشاره نمود که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. 
  • کیفیت کاشی: این کاشی ها در عین کوچک بودن دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و در هنگام برخورد با یکدیگر و یا برخورد با زمین شکسته و یا لب پر نخواهند شد. 
  • طرح کاشی: در بعضی از موارد در کنار طرح‌های مختلف کاشی از نوشته نیز استفاده می‌شود که معمولاً برای مساجد شامل نوشته هایی مانند نوشته های قرآنی و دعایی می شود. 

عرضه کاشی سنتی ایرانی

عرضه کاشی سنتی ایرانی عرضه کاشی ایرانی در زمانهای قدیم بازار بسیار خوب و پر رونقی داشته است و امروزه نیز با توجه به ساخت مساجد جدید در بعضی از مناطق استفاده از این کاشی ها به اوج خود رسیده است. عرضه کاشی ایرانی برای خریداران به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد و خریداران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایند.

با توجه به نیاز افراد در تمامی مناطق به این‌گونه کاشی ها عرضه این محصول معمولاً به تمامی نقاط ایران انجام می پذیرد و در عرضه آن به روستاهای دور افتاده و مناطق محروم می شود از ماشین‌های استفاده شود که کاشی ها در مسیر و در دست انداز ها کاملاً سالم باقی مانده و به دست مصرف‌کنندگان برسند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید