مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی بین کابینتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساختار کاشی سنتی بین کابینتیخرید مستقیم انواع کاشی بین کابینتی

کاشی های بین کابینتی که در چندین سبک مختلف به خصوص سبک های سنتی و قدیمی تر ارائه می شوند طی چند سال گذشته مورد توجه ویژه ای قرار گرفته اند تا جایی که طی چند سال متوالی همواره روند صعودی در خرید و فروش در دست کاشی سنتی بین کابینتی ایرانی قرار داشته است.

ساختار کاشی سنتی بین کابینتی

انواع کاشی های بین کابینتی درجه یک که در چندین مدل و جنس مختلف تولید شده اند به چند دلیل کارآمد و استفاده از آن ها ضروری محسوب می شود؛ چرا که ساختار این کاشی ها به گونه طراحی شده است که طی تماس با آب بسیار مقاوم تر و نفوذ ناپذیر تر عمل می کنند به همین ترتیب دچار شکستگی یا ترک خوردگی نمی شوند.

هم چنین چسب های این کاشی ها و نحوه نصب آن ها به گونه ای است که رطوبت به پشت این کاشی ها نفوذ نکرده و اصطلاحا کاشی باد نمی کند و می تواند طی مدت زمان زیادی بدون فروریختگی و ایجاد خسارت مورد استفاده قرار بگیرد.

تولید کنندگان ایرانی هنگام تولید کاشی های بین کابینتی درجه یک از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده اند و با استفاده از ابزارآلات مشخصی طی هر مرحله تولید آن، روی کاشی آزمایش های متعددی انجام داده اند تا همواره از استاندارد بودن آن مطمئن شوند و اطلاع یابند که مقدار مواد شیمیایی موجود در ترکیبات کاشی در حد متعادلی می باشد.

در صورت کم و زیاد شدن سایر افزودنی های شیمیایی ممکن است بافت کاشی دچار اختلال شود و به این ترتیب استحکام و دوام کاشی از بین برود.

خرید مستقیم انواع کاشی بین کابینتی

امروزه روش های بسیار زیادی توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان ایرانی به منظور فروش انواع کاشی بین کابینتی ایجاد شده است تا مشتریان با بهترین شیوه ها به محصولی درجه یک و کاربردی دست پیدا کنند.

خرید مستقیم کاشی سنتی از مهم ترین و رایج ترین روش های دستیابی به این محصول می باشد و در این روش مشتریان می توانند شاهد تنوع بالای این محصول در رنگبندی ها و طرح های مختلف و جدید باشند.

فروشندگان مستقر در مراکز فروش کاشی نیز همواره پاسخگوی سوالات مشتریان می باشند و راهنمایی های لازم جهت انتخاب محصولی مرغوب را در اختیار آن ها قرار می دهند و کاشی های سنتی را با نازل ترین قیمت ها و در مقادیر مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید