مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های جدید کاشی سنتی تهرانتوزیع کاشی سنتی تهران
کاشی سنتی تهران

خرید کاشی سنتی تهران را می توان در انواع مختلفی خیلی راحت انجام داد. چنین کالاهایی کاربردهای متفاوتی داشته و از سوی دیگر، بیشتر به وسیله دست ساخته می شوند. آنان از جمله هنرهای اصیل ایرانی محسوب می گردند و زیبایی خیره کننده ای دارند. به هر حال، خرید کاشی سنتی تهران به صورت عمده انجام پذیر بوده و می توان برای تهیه به مرکز توزیع کاشی تهران مراجعه نمود که ما در ادامه به این موضوع می پردازیم.

کاشی سنتی تهران

 

مدل های جدید کاشی سنتی تهران

کاشی سازی یکی از هنرهای قدیمی ما ایرانیان به شمار می رود. آنها را عموماً از گل رس و همینطور ترکیب نمودن رنگ و نقش های متنوع می سازند. چنین مصالح ساختمانی ارزش زیادی دارند که طرح های‌ شان نیز متفاوت است. ولی با مدل های جدید کاشی سنتی تهران آشنایی دارید؟ به چند نمونه از این کالاها در زیر توجه نمایید:

  • مدل ختایی و اسلیمی
  • گل و مرغ
  • گره چینی
  • مینیاتوری
  • تصویر سازی شده
  • معقلی

باید گفت که در این بین می توان به مدل های مکزیکی، مدیترانه ای، مراکشی و اسپانیایی هم اشاره نمود که هر کدام از آنان ویژگی و طرح های منحصر به فرد خود را دارند. به هر حال، از چنین کاشی هایی اغلب برای ساخت و تزیین عبادتگاه ها، انواع ویلا، رستوران ها و مکان های تفریحی کار می گیرند.

ضمن این که مخصوص کف، دیواره، قرنیز و راه پله ها ساخته می شوند. آنان بیشتر در رنگ های روشن فیروزه ای، تیره آبی، سبز، سفید، طلایی و غیره تولید می گردند. مدل های جدید را حتی در آشپزخانه های مدرن نیز به کار می برند. آنها به خوبی با کاشی های امروزی تلفیق می شوند و منظره ای زیبا را تشکیل می دهند.

به هر صورت، این نمونه‌ از کاشی ها در کنار زیبایی، ارزش هنری زیادی هم دارند که می توان به راحتی در سایزهای مختلف آنان را تهیه کرد.

توزیع کاشی سنتی تهران

توزیع کاشی سنتی تهران با مراجعه به بهترین مرکز توزیع کاشی سنتی تهران، می شود این نوع از مصالح ساختمانی را در رنگ و طرح های بسیار جذابی به دست آورد. عرضه کننده محصولاتی را می فروشد که توسط بهترین تولیدی ها ساخته شده اند.

در کنار این، می توان در جعبه های خاصی و در ابعاد ۲۰*۲۰، ۳۰*۳۰، ۴۰*۴۰ سانتی متر و غیره اندازه های سفارشی، کاشی را تهیه کرد. به دلیل کارایی های متنوع، از اشکال مختلفی هم این محصولات برخوردار می باشند که در زمان کار، نیازی به شکستن آنان نباشد.

در کل، می توانید از این مرکز توزیع آنلاین، نوع درجه یک را به صورت عمده به دست آورید. جهت سفارش با فروشنده از طرق‌ متفاوت می شود که تماس بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.9]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید