مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی دست ساز درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

برتری کاشی دست ساز نسبت به دیگر کاشی هامراجع پخش کاشی سنتی دست ساز

تولید کنندگان کاشی سنتی دست ساز تمامی توجه خود را هنگام تولید این محصول به کیفیت آن معطوف نمودند و این امر موجب شد تا آن ها مواد اولیه این محصول را با دقت و حساسیت ویژه ای انتخاب کنند و با نظارت مستقیم طی هر مرحله از فرایند تولید کاشی آن را با بالا ترین درجه بندی کیفیت تولید و عرضه کنند.

برتری کاشی دست ساز نسبت به دیگر کاشی ها

کاشی های دست ساز نسبت به کاشی های صنعتی به چند دلیل دارای برتری می باشند زیرا هنگام تولید آن ها توجه بیشتری به کار گرفته است تا آن ها با کمیت کمتر اما کیفیت بالا تر تولید و عرضه شوند.

تولید کاشی های دست ساز با استفاده از مواد اولیه درجه یک و اصل صورت می پذیرد و هنگام تکمیل مراحل تولید کاشی های مرغوب از دستگاه ها و ابزار آلات ساده ای استفاده می شود اما نظارت مستقیم نیروی انسانی کاربلد و هنرمندان مستعد ایرانی توام با ذوق و علاقه آن ها منجر شد تا حد زیادی این کاشی ها از نظر کیفی بالا تر از کاشی های صنعتی قرار بگیرند و به این ترتیب پر فروش تر و موفق تر از آن ها واقع شوند.

کاشی های دست ساز در چندین سبک و مدل مختلف طراحی و تولید می شوند تا بتوانند توجه هر سلیقه ای را جلب کنند اما به طور عمده کاشی های دست ساز با طرح های سنتی و نقش و‌ نگار های قدیمی وارد بازار می شوند.

در این طراحی ها از تصاویر تاریخی و قدیمی و در برخی موارد از خطاطی های چشم نواز استفاده می شود و با رنگ امیزی هایی دلنشین این کاشی ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

مراجع پخش کاشی سنتی دست ساز

به منظور حمایت از هنرمندان و تولید کنندگان ایرانی، مسئولین مربوطه مراجع پخش زیادی را تاسیس نمودند تا هنرمندان با موجود کردن محصولات خود در این مراجع به معرفی و فروش آن ها بپردازند.

به فروشندگان کاشی دست ساز توصیه می شود که از بسته بندی های شیک و زیبا هنگام عرضه کاشی های خود استفاده کنند تا با این کار محبوبیت و جذابیت محصول را چندین برابر افزایش دهند و بتوانند آن را در مقادیر بیشتری به فروش برسانند.

آن ها با تلاش های فراوان کاشی های درجه یک را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار دادند و آن ها را از خریدی رضایت بخش و پر سود بهره مند ساختند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید