مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی دیوار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد شیمیایی موجود در کاشی سنتیعرضه مستقیم کاشی سنتی دیوار

کاشی سنتی دیوار که یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین کاشی های موجود در بازار می باشد با گذشت زمان و داشتن کیفیتی ویژه مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و‌ توانسته است سهم فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و مشتریان زیادی را جذب کند به طوری که امروزه خط تولید انواع کاشی سنتی دیوارپوش در مقادیر انبوه در حال فعالیت است تا پاسخگوی نیاز روز افزون بازار باشد. با این مزیت که به لحاظ مقاومت در برابر رطوبت و سرما و گرما و کیفیت، مشکلی برای مصرف کننده ایجاد نمیکند و هانند کاشی  و سرامیک های معمول، همه جا قابلیت نصب دارند.

مواد شیمیایی موجود در کاشی سنتی

انواع کاشی های سنتی دیوار پوش که طی ساخت و ساز و احداث واحد های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، در چندین نوع و برند مختلف وارد بازار شده اند که ضروری است مشتریان بتوانند با شناخت ویژگی های کاشی درجه یک از میان انبوه برند ها و گزینه ها، بهترین را انتخاب کرده و خریدی رضایت بخش داشته باشند.

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر کیفیت کاشی سنتی، میزان مواد شیمیایی موجود در آن می باشد به طوری که اگر اندازه های این مواد از حد متعادل خارج شوند کیفیت این محصول کاهش یافته و کارکرد آن با اختلال همراه می شود.

به این منظور تولید کنندگان ایرانی با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته ای در مراحل مشخصی از فرایند تولید این محصول روی آن آزمایش انجام می دهند تا همواره از میزان مواد شیمیایی موجود در آن مطلع باشند و پس از کسب اطمینان از استاندارد بودن محصول، آن را وارد بازار نمایند.

به طور مثال وجود عنصر کلسیم در کاشی موجب افزایش سختی‌ و مقاومت آن می گردد و در نتیجه اگر مقدار آن در ترکیبات کاشی کم باشد استحکام کاشی کاهش یافته و زودتر دچار شکستگی و فرسایش می شود.

 

 

 

عرضه مستقیم کاشی سنتی دیوار

خرید و فروش کاشی سنتی برای دیوار و بدنه از راه ها و روش های مختلفی صورت می پذیرد که هر یک آسان و قابل دسترس برای عموم می باشد زیرا تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول همواره در تلاش بوده اند تا با استفاده از بهترین شیوه ها اقدام به عرضه انواع کاشی نمایند.

آن ها مراکز فروش معتبر و مجهزی را تاسیس کرده و مشاوران فروش ماهری را در این مراکز مستقر کردند تا طی ساعات زیادی از شبانه روز پاسخگوی مراجعه حضوری و تماس تلفنی مشتریان باشند تا آن ها همواره بتواند راهنمایی های لازم جهت دریافت محصولی درجه یک را دریافت کرده و خریدی رضایت بخش داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید