مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کاشی سنتی شیرازفروشندگان کاشی سنتی شیراز
کاشی سنتی اصفهان

کاشی سنتی شیراز از دیر باز تاکنون مورد استفاده اکثر مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار گرفته است. به گونه ای که با پیشرفت تکنولوژی و علم روز جهانی، همیشه انسان با کار های جدید از طرح های متنوع این کاشی توانسته دست آورد های خوبی را در عرصه فروش کاشی سنتی به دست بیاورد. امروزه خرید کاشی سنتی شیراز به صورت اینترنتی امکان پذیر است و خریداران زیادی به دنبال تهیه این محصولات از معتبرترین سایت ها هستند.

کاشی سنتی

 

بهترین کاشی سنتی شیراز

کاشی سنتی

از بهترین کاشی های سنتی موجود در شیراز می توان موارد زیادی را نام برد که در این میان به محبوب ترین و پرفروش ترین آن ها اشاره شده است که عبارتند از:

  • کاشی هفت رنگ
  • کاشی مشبک
  • کاشی معرق
  • کاشی معقلی
  • کاشی مقرنس
  • و …

كیفیت و تركیبات خاص لعاب در كاشی هفت رنگ شیراز از شاخصه های مهم این هنر است. تفاوت کاشی هفت رنگ شیراز با جاهای دیگر بیشتر در استفاده از رنگ های روشن و شاد نظیر پسته ای، صورتی، زرد و سفید است که در این میان نقش صورتی چشمگیرتر است.

یکی دیگر از ویژگی های کاشی سنتی شیراز استفاده زیاد از نقش معروف به گل و مرغ است که تخصص نگارگران شیراز نیز در همین نقش می باشد. یکی از بهترین نمونه های این سبک هنری مسجد نصیرالملک است که کاشی کارهای شیراز به آن مسجد صورتی هم می گویند.

همانطور که اصفهان به دلیل رنگ های زیبای آبی و فیروزه ای مساجدش به شهر آبی معروف شده، شایسته است که شهر شیراز را هم به دلیل رنگ های دل انگیز و آرامش بخش مساجد وکیل و نصیرالملک شهر صورتی لقب داد.

فروشندگان کاشی سنتی شیراز

کاشی دستساز

از فروشندگان کاشی شیراز می توان به شرکت های تولیدی، نمایندگی ها، عمده فروشان و فروشگاه های آنلاین اشاره نمود که قیمت مناسب برای انوع محصولات خود تعیین می کنند. همچنین شرکت های تجاری که چندین فروشگاه در سراسر کشور دارند، از فروشندگان کاشی شیراز محسوب می شوند.

توجه داشته باشید خرید کاشی شیراز با قیمت عمده از فروشندگانی که در بالا به آن ها اشاره شد، امکان پذیر است. از طرف دیگر اگر امکان خرید حضوری را ندارید، در این زمینه می توانید به وب سایت های اینترنتی معتبر مانند همین سایت نیز مراجعه کنید.

کاشی سنتی شیراز با طرح های فوق العاده زیبای خود، طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور پیدا کرده است؛ بنابراین، بازار صادراتی آن نیز، امروزه پیشرفت قابل توجهی داشته است. جای بسی خوشحالی است، که کارخانه ها و شرکت های تولیدی معتبری، در داخل کشورمان، بهترین نوع کاشی های سنتی را با استفاده از تجهیزات و فناوری روز تهیه می کنند و در بسته بندی های شیک به بازار ارائه می دهند.

فروشندگان معتبر کاشی شیراز، به صورت عمده و مستقیم و با قیمتی پایین و ایده آل محصولات خود را به فروش می رساند. لازم به ذکراست، فروشگاه اینترنتی ما، سالیان زیادی است که به یکی از بزرگترین مراکز عرضه مستقیم کاشی شیراز به بازارهای داخل کشور، تبدیل شده است و خصوصیت ویژه مجموعه ما ارائه پشتیبانی و خدمات حین فروش و پس از فروش محصولات می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید