مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاشی سنتی صادراتیتولید کاشی سنتی صادراتی

کاشی سنتی صادراتی به کاشی های گفته می‌شود که از قدیم  نزد ایرانیان محبوبیت خاصی داشته این کاشی با طرح های اسلیمی و طرح های خاص و ویژه که ایرانیان را جذب خود میکند طراحی شده و همواره در سایر کشورهای اسلامی اطراف مانند ترکیه سوریه و کشورهای مذهبی مانند کربلا و عراق طرفدار دارد بنابراین صادرات این محصول از کشور ما می‌تواند سود خوبی داشته باشد.  خرید این محصول از تولید کنندگان ایرانی علاوه بر ویژگی های بصری که این محصول خواهد داشت ویژگی های کیفی این محصول را هم را نیز به همراه خواهد داشت.

خرید کاشی سنتی صادراتی

ویژگی های کاشی سنتی صادراتی

ویژگی های کاشی سنتی صادراتی  کاشی سنتی صادراتی دارای ویژگی بسیار خاصی می باشد که ما در این مطلب سعی بر آن داریم از این ویژگی ها نام ببریم و یاد کنیم و دوست داران و طرفداران و خریداران این محصول را با مهم ترین و اساسی ترین ویژگی های این محصول آشنا کنیم بنابراین تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید به آگاهی و اندوخته علمی خود درباره این محصول بیافزایید.

 اولین ویژگی و مهمترین ویژگی این محصول طرح های خاص سنتی و اصیل ایرانی و اسلامی است به طوری که تمام ایرانیان و مسلمانان جهان را به خود جذب می کند این طرح ها با رنگ ها و اشکال هندسی مزین شده که که تصویر خاص و بسزایی بر روی آرامش روح و روان افراد دارد اگر دقت کرده باشید وقتی که به مکان مذهبی و یا مکان تاریخی می روید آرامش خاصی روح و روان شما را در بر می‌گیرد. این به جهت این است که در کاشی های سنتی ایرانی از رنگ ها و میناکاری های آرامش بخش استفاده شده .

مثلاً استفاده از رنگ فیروزه‌ای تاثیر بسزایی در روح و روان افراد دارد به طوری که با نگریستن به این رنگ روان ما لحظاتی درگیر آرامش و آسودگی خواهد شد.

 ویژگی مهم و اساسی دیگری که در مورد کاشی سنتی ایرانی وجود دارد کیفیت و جنس خاص و مرغوب این کاشی می باشد به طوری که باید گفت این کاشی به آسودگی شکسته نمی شود و حتی در مکان های سنتی مشاهده می‌کنیم که هزاران سال این کاشی ها باقی مانده و طرح و رنگ خود را از دست نمی دهد همچنین این کاشی دچار پریدگی و ترک ها و شکستگی ها نخواهد شد.

تولید کاشی سنتی صادراتی

تولید کاشی سنتی صادراتی تولید کاشی صادراتی مرغوب تاثیر بسزایی در حجم خرید کاشی صادراتی دارد بنابراین تولیدکنندگان ایرانی سعی بر آن دارند تا بهترین و با کیفیت ترین متریال را در تولید این کاشی استفاده بکنند.

 امروزه تولید کاشی سنتی صادراتی علاوه بر محبوبیت ها و جذابیت هایی که در گذشته داشته به درجات کیفی و مرغوبیت های بهتری نیز رسیده است. این تنوع در طرح و رنگ ها، مورد پسند کشورهای همسایه و سایر کشورهای دور دست  قرار گرفته و باعث شده که صادرکننده های کشور ما از ارسال فروش بسیار خوبی از این محصول داشته باشد بنابراین تولید کاشی سنتی در کشور ما امروزه با پیشرفت بسیاری همراه است و کشورهای همسایه را به خود مجذوب کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید