مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین مشخصه کاشی سنتی فیروزه ایفروش کاشی سنتی فیروزه ای

دنیای کاشی های تولید شده بسیار متنوع و وسیع می باشد به همین دلیل مشتریان در هنگام انتخاب آن دچار سردرگمی می‌شوند اما محصولاتی همچون کاشی سنتی فیروزه ای در کشور عزیز ما ایران جایگاه بسیار ویژه ای دارد شما می توانید برای خرید کاشی سنتی فیروزه‌ای به صورت عمده و جزئی آن را با قیمت های استثنایی تهیه کنید.

لازم به ذکر است که در دنیای کاشی های فیروزه ای هم ساده ی تک رنگ تولید میشود در طیف های گوناگون و هم نقشدار تولید میشود در سبک های مختلف.

 

مهم ترین مشخصه کاشی سنتی فیروزه ای

قبل از خرید کاشی فیروزه ای باید به مشخصات و ویژگی های آن توجه ویژه ای داشت امروزه کاشی های تولید شده دارای درجه بندی های مشخصی هستند که به ترتیب باعث افت قیمت و افت کیفیت آن می شود، کاشی های درجه یک سنتی فیروزه ای علاوه بر داشتن کیفیت بالا و مرغوب دارای طول عمر بسیار زیادی می باشد و می توان آن را در هر مکانی استفاده کرد.

امروزه از این کاشی ها برای تزیین مکان های عمومی، کافی شاپ ها، قهوه خانه ها، رستوران های سنتی، مراکز آموزشی و مراکز فرهنگی استفاده می شود.

نقش و نگارهای کاشی فیروزه ای کاملا متنوع و چشم‌ نواز می باشد، البته ما شاهد تولیدات کاشی های ساده فیروزه ای رنگ نیز می باشد، ابعاد این محصولات بسیار متنوع بوده و بسته به نیاز و سلیقه مشتری تولید می شود.

با توجه به گسترش ساخت سازی از جمله مکان های فرهنگی و آموزشی و مکان های تفریحی نیاز به کاشی های سنتی در طرح ها و رنگ های مختلف افزایش پیدا کرده است و بیشتر سازنده‌ ها تمایل به استفاده از این محصولات دارند.

فروش کاشی سنتی فیروزه ای

فروش کاشی فیروزه ای به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای توسط مرکز فروش ما انجام می شود، شما می توانید محصولات را در نقش و نگار های بسیار متنوع خریداری کنید، توجه داشته باشید که نقش و نگارهای موجود بر روی این کاشی ها به صورت کاملا هنرمندانه‌ ای طراحی شده‌ اند که می تواند فرهنگ اصیل ایرانی را دران به راحتی در آن مشاهده کرد.

توجه داشته باشید که قیمت این محصولات کاملاً به صرفه و اقتصادی می‌ باشند زیرا نحوه ی فروش ما به صورت مستقیم بوده و در نهایت به نفع مشتریان تمام می شود، شما می توانید این محصولات را در مقادیر دلخواه خود سفارش دهید و آن را در هر کجای ایران دریافت نمایید.

برای ثبت سفارش محصولات می توانید از طریق این سایت اقدام کنید، شماره تماس ثبت شده بر روی این صفحه جهت ارتباط شما با همکاران ما می باشد بنابراین در صورت داشتن هر سوال می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا همکاران ما به صورت واضح بتوانند مشکلات شما را حل کنند، تمام تلاش ما ایجاد یک خرید امن و راحت برای مشتریان می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید