مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی هفت رنگ ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از کاشی سنتیتیم فروش کاشی سنتی هفت رنگ

تولید کنندگان زیادی با گذشت زمان وارد عرصه تولید شدند تا با تولید و عرضه انواع کاشی سنتی هفت رنگ در مقادیر کافی بتوانند پاسخگوی نیاز روز افزون بازار باشند و هم چنین از این میدان کسب سود کنند اما تولید کنندگان کاشی سنتی هفت رنگ ایرانی طی دهه گذشته این بازار را به دست گرفته اند و با عرضه محصولی درجه یک و با کیفیت طی چند سال متوالی همواره روند صعودی در خرید و فروش را به محصولات خود اختصاص داده اند.

موارد استفاده از کاشی سنتی

کاشی سنتی دارای زیر مجموعه های بسیاری می باشد که برخی از آن ها با نام کاشی معرق، کاشی گره چینی، کاشی هفت رنگ و …. به فروش می رسند و در میان موارد نام برده یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین انواع کاشی های سنتی، کاشی هفت رنگ می باشد.

این کاشی ها با استفاده از خشت خام ساخته شده اند و به این ترتیب با نام کاشی خشتی نیز فروخته می شوند؛ طی مراحل مختلف تولید کاشی خشتی تولید کنندگان زیادی نظارت دارند و در بسیاری از موارد با اضافه نمودند برخی ترکیبات شیمیایی موثر اقدام به بهبود کیفیت و عملکرد کاشی می کنند.

به طور مثال آن ها با افزودن کلسیم به ترکیبات خشت خام موجب افزایش درجه سختی کاشی هفت رنگ و در نتیجه مقاومت بیشتر آن می گردند و این محصول را با بهترین روش ها فراوری کرده و پس از برش وارد بازار می نمایند.

از کاشی سنتی هفت رنگ در مرمت و بازسازی مکان های عمومی و سنتی مانند موزه ها، مساجد، کتابخانه های سنتی و … استفاده می کنند و علاوه بر این از آن به منظور دیوار پوشی و کف پوشی واحد های مسکونی استفاده می نمایند.

تیم فروش کاشی سنتی هفت رنگ

کاشی سنتی هفت رنگ با تلاش و همت عرضه کنندگان این محصول از روش های بسیاری در اختیار مشتریان قرار می گیرد که هر یک آسان و قابل دسترس برای عموم می باشند.

تیم فروش این محصول با راه اندازی وب سایت های معتبر امکان خرید غیر حضوری و آنلاین را نیز برای مشتریان فراهم کردند تا آن ها بدون اتلاف وقت و از محل کار یا منزل اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود نمایند.

هم چنین مشتریان می توانند با مراجعه به این وب سایت ها با مشاوران فروش ما ارتباط بر قرار کرده و از ویژگی ها و قیمت محصول به طور کامل اطلاع پیدا کنند و سپس اقدام به خرید حضوری یا غیر حضوری نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید