مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی سنتی هفت رنگ مقاوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف کاشی های سنتیفروش بدون واسطه کاشی سنتی هفت رنگ

انواع کاشی های سنتی هفت رنگ که در برند ها و مدل های گوناگونی وارد بازار می شوند، هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که توجه عده ای خاص را جلب می کند و مشتریان و مصرف کنندگان هنگام خرید کاشی سنتی هفت رنگ می توانند با پرسش و پاسخ از فروشندگان این محصول به طور کامل از انواع مختلف آن مطلع شوند و سپس اقدام به دریافت محصولی درجه یک و کاربردی نمایند.

انواع مختلف کاشی های سنتی

استفاده از انواع کاشی به خصوص کاشی سنتی همواره در معماری اصیل و حرفه ای ایرانی جایگاه ویژه ای داشته است و حتی امروزه با توجه به تغییر سلیقه و مدرن شدن زندگی جامعه استفاده از این کاشی ها رو به افزایش است.

به دنبال این موضوع تولید کنندگان ایرانی نیز دست به کار شدند و با تلاش و کوشش مستمر خود اقدام به گسترش خط تولید این محصول نمودند و آن را در مقادیر عمده و انبوه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دادند.

هم چنین آن ها با کم و زیاد کردن ترکیبات کاشی و تغییر در شیوه ساخت آن انواع مختلفی از کاشی های سنتی را تولید نمودند تا این محصول متناسب هر نیازی به کار گرفته شود.

یکی از موفق ترین و پر فروش ترین انواع کاشی های سنتی، کاشی هفت رنگ یا کاشی خشتی می باشد؛ این محصول با استفاده از خشت خام در کوره هایی مخصوص پخته می شود که طی فرایند تولید به آن مواد شیمیایی و عناصر خاصی اضافه شده است تا موجب بهبود کیفیت و افزایش سختی و مقاومت آن بشود.

مدل های جدید کاشی هفت رنگ امروزه توجه هر سازنده ای را جلب می کند به طوری که آن ها با به کارگیری کاشی هفت رنگ سنتی جلوه ای دلنشین و نمایی خاص به مکان مورد نظر می بخشند.

فروش بدون واسطه کاشی سنتی هفت رنگ

مراکز فروش مستقیم کاشی سنتی هفت رنگ که در شهر های مختلف از جمله تهران، اصفهان، کرج، کاشان و … بنا شده اند به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان داخلی و خارجی می باشند و آن ها این محصول را در هر مقداری در اختیار مشتریان قرار می دهند.

این کاشی ها به صورت مستقیم از فروشنده در دست مشتری قرار می گیرد و به همین دلیل دارای قیمتی باور نکردنی و مناسب می باشد و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ای مطلوب از محصولی درجه یک و اصل در مقادیر دلخواه برخوردار شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید