مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی هفت رنگ سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف کاشی سنتیتوزیع کاشی هفت رنگ سنتی

کاشی هفت رنگ که از انواع محبوب و پر طرفدار کاشی می باشد دارای ویژگی های بی نظیری می باشد و با کاربرد های فراوانی که دارد همواره مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد و با تلاش و کوشش مستمر تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول در مقادیر گسترده ای تولید و توزیع شود و مشتریان بتوانند از طریق خرید کاشی هفت رنگ سنتی آن را در مقادیر مورد نیاز دریافت کنند.

انواع مختلف کاشی سنتی

کاشی سنتی که امروزه از توجه و استقبال فراوانی در بازار برخوردار شده است دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آن ها در فرایند تولید و فراوری با یکدیگر تفاوت دارند و در برخی موارد میان آن ها وجه تشابه نیز یافت می شود.

هر یک از این کاشی ها دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشند و هم چنین با طرح ها و مدل های زیبا و چشمگیری که دارند می توانند توجه هر سلیقه ای را جلب کرده و رضایت مشتریان را به دست می آورد.

به طور مثال برخی از انواع کاشی های سنتی موجود در بازار با نام کاشی معرق، کاشی معقلی، کاشی گره چینی، کاشی هفت رنگ یا خشتی، کاشی نره ای و … در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

در میان موارد ذکر شده کاشی هفت رنگ یا کاشی خشتی که در طرح های سنتی با نقش و نگار های قدیمی و تاریخی از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند زیرا این کاشی ها با بافت مقاوم و مستحکمی که دارند از دوام بالایی برخوردار هستند و علاوه بر این دارای تنوع بالایی در طرح و رنگبندی می باشند و می توانند مورد پسند هر سلیقه ای واقع شوند.

توزیع کاشی هفت رنگ سنتی

عرضه کنندگان کاشی هفت رنگ همواره در تلاش می باشند تا روش هایی نوین و آسان را برای دستیابی مشتریان به این محصول ایجاد کنند تا آن ها بتوانند با توجه به وقت و شرایط خود بهترین روش را انتخاب کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن به محصول مورد نظر دست یابند.

این کاشی ها از روش های مستقیم و غیر مستقیم می توانند به فروش برسند و با توجه به معیار های مختلف با قیمت های متغیر و باورنکردنی در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرند.

درجه بندی کیفی این محصول نیز به برند و نوع آن بستگی دارد که مشتریان با مشورت با مشاوران فروش می توانند بهترین نوع و برند را انتخاب و خریداری کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید