مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی هفت رنگ کاشان درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از کاشی در سازه های هنریقیمت گذاری کاشی هفت رنگ کاشان

معماری های بی نظیر ایرانی در سنت های کشور همواره جایگاه ویژه ای داشته اند و استفاده از انواع سرامیک ها و کاشی های سنتی نیز در این زمینه از توجه زیادی برخوردار بوده است و در این میان کاشی هفت رنگ کاشان درجه یک سهم فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و روز به روز نیز مشتریان بیشتری را جذب می کند.

استفاده از کاشی در سازه های هنری

از گذشته از انواع کاشی با جنس های مختلف به خصوص کاشی های سرامیکی در صنایع ساخت و ساز به ویژه کف پوشی و دیوار پوشی واحد ها استفاده می گردد.

یکی از انواع کاشی های سرامیکی سنتی که مورد استفاده های زیادی در صنایع قرار می گیرد کاشی های هفت رنگ می باشد که در تولیدی های مختلفی از جمله کارخانه های تولیدی شهر کاشان در مقادیر گسترده ای تولید و عرضه می شود.

تولید کنندگان کاشی هفت رنگ کاشان با افزایش دقت و حساسیت خود هنگام انتخاب مواد اولیه و دستگاه های مجهز آن را با بالا ترین حد کیفیت وارد بازار نمودند.

استفاده از کاشی های هفت رنگ کاشان به صنایع ساخت و ساز محدود نشده است و از آن ها هنگام تولید انواع محصولات هنری و دست ساز های تزئینی استفاده می شود و تابلو های دکوری زیبا و محصولات کاشی شکسته بی نظیری در نهایت به دست می آید.

کاشی هایی که در تولید محصولات هنری از آن ها استفاده می شود دارای بافت نازک تر و ظریف تری می باشند تا طی استفاده با ابزار آلات ساده برش بخوردند و موجب سهولت استفاده مشتری و مصرف کننده بشوند.

قیمت گذاری کاشی هفت رنگ کاشان

ملاک اصلی خرید مشتریان هنگام این فرایند پس از کیفیت و مرغوبیت کالا، قیمت و بهای آن می باشد به طوری که اکثریت آن ها همواره در جست و جوی خرید محصولاتی می باشند که علاوه بر داشتن کیفیت و زیبایی ظاهری، دارای قیمتی مناسب و مطلوب نیز باشند.

تولید کنندگان نیز با توجه به معیار های مختلفی اقدام به قیمت گذاری این محصول می کنند به همین علت همواره در بازار قیمت کاشی کاشان در بازه های مشخصی متغیر است.

درجه بندی کیفی، نوع برند، میزان طراحی های روی کاشی، شیوه توزیع و نحوه فروش آن و … از جمله عوامل تاثیر گذار روی قیمت محصول می باشند و مشتریان با توجه به نوع نیاز و بودجه خود و هم چنین مشورت گرفتن از فروشندگان می توانند بهترین محصول با بهترین کیفیت را خریداری نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید