مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سرامیک سنتی آشپزخانه ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید سرامیک سنتی آشپزخانهصادرات سرامیک سنتی آشپزخانه

تولید کنندگان توانمند و طراحان مستعد ایرانی در پرتو تلاش و کوشش بی نظیر خویش اقدام به طراحی و تولید انواع سرامیک های آشپزخانه با بهترین درجه بندی کیفیت و مناسب ترین قیمت نمودند و با ایجاد روش های آسان و قابل دسترس سرامیک سنتی آشپزخانه ایرانی را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دادند.

فرایند تولید سرامیک سنتی آشپزخانه

انواع کاشی و سرامیک که از گذشته های دور همواره مورد توجه ویژه ای قرار داشته اند از مواد مخصوصی ساخته شده اند که هر یک از آن ها موجب بخشیدن خواص ویژه و منحصر به فردی به محصول نهایی گردیده است.

سرامیک های سنتی که در چندین نوع مختلف مانند سرامیک هفت رنگ یا خشتی، سرامیک معرق و … وارد بازار می شوند هر یک با طراحی هایی خاص و ساختار هایی ویژه متناسب به کارگیری در مکانی خاص به شمار می روند.

به طور مثال برخی از سرامیک های سنتی دارای سختی و مقاومت بالایی می باشند و با اضافه شدن برخی ترکیبات خاص، خاصیت ضد آبی گرفته اند از آن ها به منظور کف پوشی و دیوار پوشی آشپزخانه استفاده می کنند زیرا این سرامیک ها قابل شست و شو بوده و در صورت تماس به رطوبت و آب دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند.

در هنگام تولید سرامیک سنتی آشپزخانه تولید کنندگان از مواد اولیه درجه یک و مرغوبی استفاده نمودند و با استفاده از دستگاه ها و ابزار آلان مجهز و پیشرفته ای اقدام به فراوری و برش این کاشی ها نمودند و سپس با جذب طراحان توانمند داخلی اقدام به عرضه آن در چندین طرح و رنگ و مدل مختلف نمودند تا این محصول مورد پسند سلایق گوناگون قرار بگیرد و بتواند رضایت اکثریت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند.

صادرات سرامیک سنتی آشپزخانه

سرامیک های ایرانی که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند با جلوه زیبایی که دارند در کنار قیمت مناسب و باورنکردنی خود توانسته است علاوه بر بازار داخلی توجه عده بسیار زیادی را در بازار های خارجی دیگر کشور ها جلب کنند و به این ترتیب سهم صادرات بالایی را به خود اختصاص دهند.

امر صادرات سرامیک سنتی به دیگر کشور ها از روش های مستقیم و غیر مستقیم صورت می پذیرد و این فرایند علاوه بر داشتن مزایای اقتصادی فراوان برای کشور، موجب ایجاد جلوه ای مقتدر و توانمند از تولید کنندگان ایرانی در میان دیگر کشور های تولید کننده نیز گردیده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید