مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش بهترین سرامیک سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف سرامیک سنتیمرکز تولید سرامیک سنتی

برای سفارش بهترین سرامیک سنتی، بهترین راهکار، مراجعه به یک منبع معتبر است. این گونه‌ از مصالح ساختمانی را شرکت های مختلفی می سازند که بی تردید از نظر کیفیت با هم تفاوت هایی دارند. به هر حال، در هنگام خرید به برند کارخانه تولید سرامیک سنتی توجه کنید. باید بیان نمود، در این حوزه تنوع بالایی وجود داشته که خیلی راحت می توان سفارش سرامیک سنتی را در هر رنگ و مدلی ارائه داد.سفارش بهترین سرامیک سنتی

مدل های مختلف سرامیک سنتی

مدل های مختلف سرامیک سنتی با مدل های مختلف سرامیکی سنتی آشنایی دارید؟ در این حوزه، شما به وفور طرح های زیبا و دلنشین را مشاهده می نمایید که با رنگ های گوناگونی ساخته شده اند. مثلاً می توان به نوع هشت پر، چلیپا، مرغ و گل، اسلیمی، هفت رنگ، طرح لوزی و غیره اشاره کرد.

کاشی سازی یکی از هنرهای قدیمی سرزمین ما محسوب می شود و ایرانیان یدی طولا در این خصوص دارند. به هر صورت، از چنین‌ مدل ‌هایی می توان در مکان های متفاوتی نیز کار گرفت که از این قرار هستند:

  • آشپزخانه
  • لابی و راه پله ها
  • دیوارهای سالن پذیرایی
  • اماکن مقدس مانند مساجد و زیارتگاه‌ ها
  • استخرها و حمام‌ های عصری
  • حوضچه و آب نماهای گوناگون

آنان در فام های تیره مثل مشکی، سرمه ای، قهوه ای و همینطور رنگ های روشن به مانند فیروزه ای و سفید ساخته می شوند. این موضوع کمک زیادی به زیبایی طرح های‌ شان می کند و باعث می‌ گردد تا پس از نصب، جلوه ای زیبا ایجاد نمایند.

یک موضوع دیگر را که باید بیان کرد، تلفیق راحت چنین مصالح ساختمانی با سایر کالاهای دیگر می باشد. یعنی خیلی ساده با حتی با بهترین لوازم مدرن نیز هماهنگی ایجاد می کنند. به هر صورت، مدل های بسیار زیادی از این کاشی ها وجود داشته و همین سبب شده تا در امور گوناگون مورد استفاده قرار گیرند.

مرکز تولید سرامیک سنتی

مرکز تولید سرامیک سنتی بزرگترین مرکز تولید سرامیک سنتی با استفاده از ابزارهای گوناگون، بهترین و قشنگ‌ ترین ها را ساخته و عرضه می کند. باید گفت که شرکت با استفاده از خاک رس و آب، مواد اولیه را آماده می کند و سپس کاشی ها را در نقش و نگارهای متفاوتی آماده می سازند. سپس در کوره های مخصوصی قرار می دهند تا پخته شود.

پس از این مرحله، زمان لعاب و نقش کاری فرا می رسد و دوباره برای خشک شدن، به کوره ها انتقال داده می شوند. به این صورت است که ما شاهد ساخت زیباترین نوع چنین مصالحی می باشیم. اغلب آنها را در ابعاد 20*20 و یا بزرگتر می سازند. این بستگی به سفارش مشتریان دارد. باید گفت، آنها همینطور در اشکال گوناگونی ساخته می شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید