مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده کاشی استخری ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم برای خرید کاشی استخریتوزیع کننده عمده کاشی استخری ارزان

پوشاندن کف استخر با یک کاشی زیبا جلوه ای عالی به آن می بخشد کاشی های استخر نه تنها زیبا هستند بلکه صاف و بادوام نیز هستند استخرهایی که با کاشی پوشانده شده اند نیز راحت تر نگهداری می شوند و به ارزش فروش مجدد خانه شما می افزایند در حالیکه فروشندگان متعددی در این زمینه در حال فعالیت هستند فروشگاه ما یکی از بهترین اماکن برای سفارش عمده کاشی استخری ارزان به شمار می آید برای خرید کاشی اعلا به صورت عمده تنها کافی است با ما در ارتباط باشید.

سفارش عمده کاشی استخری ارزان

نکات مهم برای خرید کاشی استخری

نکات مهم برای خرید کاشی استخری هنگام انتخاب کاشی استخر ، انتخاب های زیادی وجود دارد می توانید کاشی های سرامیکی را انتخاب کنید که در دمای شدید در برابر ترک خوردگی مقاوم بوده و هنگام خیس شدن یا خشک شدن ضد لغزش باشند همچنین از کاشی های سنگی می توان برای دستیابی به ظاهری کلاسیکی یا مانند آبگرم خانه ها یا خاکی مانند استفاده کرد.

کاشی استخری از نگهداری کمی برخوردار است و این بدان معنی است که نیاز نیست استخر را از آب خالی کنید و یا آن را با مایع های مخصوص بشویید ای کاشی ها به خوبی با محیط اطراف ترکیب می شوند و آبِ رنگ را تکمیل می کنند. کاشی های شیشه ای نیز با دوام هستند اما درخشندگی و ظرافت بیشتری دارند. آنها همچنین در مقایسه با کاشی و سرامیک دارای اندازه های کوچکتری هستند که آنها را برای داشتن طرح های پیچیده یا آثار هنری در کف استخر مناسب تر می کند.

در هنگام خرید استخر شما باید مراقب باشید که کاشی های استخر را از کجا تهیه می کنید زیرا کاشی های بی کیفیت مستعد ترک خوردگی در هنگام تغییر سریع دما هستند اما بهترین رنگ برای کاشی استخر چیست؟ آن روزهایی که همه استخرها دارای کاشی آبی بودند گذشته است در حال حاضر طیف گسترده ای از رنگ ها برای انتخاب وجود دارد. پرتقالی، سفید، قهوه ای مایل به قرمز، کربنی، خاکستری و مرجانی، پیازی، صورتی و بنفش روشن از جمله رنگ های پر طرفدار هستند.

توزیع کننده عمده کاشی استخری ارزان

توزیع کننده عمده کاشی استخری ارزان به طبع با افزایش تقاضا شاهد افزایش روز افزون مراکز توزیع هستیم در واقع توزیع کنندگان متعددی برای برخی از تأمین کنندگان نمایندگی دارند و محصولات تامین کنندگان اصلی را به نمایش می گذارتد خوشبختانه ما یکی از بهترین تامین کنندگان کاشی استخری به صورت عمده هستیم کاشی های ما دارای طرح و رنگ های لاکچری، کلاسیک، مدرن و شیک هستند که شما می توانید با توجه به نیاز و بنا به سلیقه نسبت به ثبت سفارش خود در وبسایت ما اقدامات لازم را انجام دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید