مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده کاشی هفت رنگ یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از کاشی هفت رنگقیمت های متنوع کاشی هفت رنگ یزد
کاشی سنتی

کاشی هفت رنگ یزد از پر فروش ترین انواع کاشی های موجود در بازار می باشد زیرا این محصول ویژگی های فراوان و قابلیت های منحصر به فردی دارد که موجب استفاده چندین برابری از آن در صنایع مختلف به خصوص فعالیت های مربوط به ساخت و ساز و بازسازی بنا های متعدد گردیده است و هر روزه مشتریان زیادی با سفارش عمده کاشی هفت رنگ یزد مقادیر بالایی از آن را در فعالیت های خود به کار می گیرند.

مزایای استفاده از کاشی هفت رنگ

با توجه به گسترش ساخت و ساز ها و شدت گرفتن تقاضا ها برای خرید و دستیابی به انواع کاشی، تولید کنندگان زیادی دست به تولید و عرضه این محصول زدند و در نتیجه برند ها و انواع مختلفی از آن طی مدت زمانی کوتاه در بازار پدید آمد که انتخاب بهترین آن برای مشتریان دشوار می گشت.

اما توصیه ما به آن ها انتخاب کاشی هفت رنگ یزد می باشد زیرا این کاشی که نوعی کاشی سنتی محسوب می شود و با استفاده از روش های قدیمی ساخته می شود دارای بافتی مقاومت و دوام و ماندگاری بالایی طی استفاده می باشد و به این ترتیب دیر تر دچار شکستگی و فرسایش می گردد و برای مصرف کننده خسارات جانی و مالی ایجاد نمی کند.

روی سطح بیرونی برخی از این کاشی ها با استفاده از ترکیبات مخصوصی پوشیده شده است که این امر موجب بخشیدن قابلیت ضد آبی به آن ها شده است و موجب شده تا از آن ها در مکان های مختلف و حتی اشپزخانه ها نیز استفاده کنند.

مدل های مختلف کاشی هفت رنگ و رنگبندی های متنوع آن موجب شده است تا این محصول بتواند توجه هر سلیقه ای را جلب کند و پس از استفاده جلوه ای بی نظیر و چشمگیر به مکان مورد نظر ببخشد.

قیمت های متنوع کاشی هفت رنگ یزد

قیمت کاشی هفت رنگ در کنار درجه بندی کیفی محصول موجب محبوبیت دو چندان آن گردید به طوری که طی چند سال اخیر همواره روند خرید و فروش کاشی یزد در بازار صعودی و رو به افزایش بوده است.

لازم به ذکر است که همواره قیمت های متغیری از کاشی هفت رنگ در بازار به چشم می خورد که این تفاوت قیمت ریشه در تفاوت های میان کاشی ها و معیار های تعیین شده از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول دارد و مشتریان با توجه با نوع نیاز و بودجه خود می توانند کاشی دلخواه را با مناسب ترین قیمت دریافت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید