مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش کاشی سنتی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های جدید کاشی سنتی اصفهانتولید کاشی سنتی اصفهان

سفارش کاشی سنتی اصفهان با کیفیت مرغوب و در اندازه و طرح و مدلی که مد نظر مشتریان است به نحو احسن پذیرفته می شود. امکان بازدید مشتریان از طرح کاشی قبل از اینکه به مرحله تولید برسد وجود دارد. هنر کاشی کاری بیشتر در مساجد، حسینیه ها، فضاهای سنتی و  مدارس و ساختمان های اداری کاربرد فوق العاده ای دارد. متقاضیان می توانند در تعداد مورد نظر طرح و مدل کاشی را به مراکز تولیدی سفارش بدهند و با قیمت عمده و مستقیم اقدام به خرید نمایند. 

سفارش کاشی سنتی اصفهان

مدل های جدید کاشی سنتی اصفهان

مدل های جدید کاشی سنتی اصفهان کاشی سنتی اصفهان از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است و در سردرها، و اماکن دیگر قابلیت استفاده خوبی دارد. اغلب از آیات کلام الله مجید و همچنین در اشکال مختلف و رنگ های بی بدیل در ساخت و تولید این صنعت زیبا استفاده می شود.

کاشی طرح سنتی در مساجد اصفهان خصوصا در میدان نقش جهان یا به عبارتی میدان امام در سردرهای بناهای تاریخی به وضوح این نوع از کاشی به چشم می خورد.

کاشی های سنتی در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند از جمله شبکه، خشت، هفت رنگ و مدل های دیگر که همگی در نوع خود بسیار با کیفیت و زیبا هستند. کاشی هفت رنگ اصولا در سردرها و در مراکز متعدد و همچنین کاشی کاری مقرنس برای ساختن گنبدها به کار می رود. نقوش گل و بوته و آیه های قرآنی و طبیعت در این کاشی ها استفاده می شود که وقتی در کنار هم چیدمان می شوند یک کار بسیار جذاب و ماندگار تولید می شود. 

تولید کاشی سنتی اصفهان

تولید کاشی سنتی اصفهان تولید کاشی سنتی در اصفهان در انواع و اقسام که شامل معرق، مشبک، معقل و مقرنس می باشد با کیفیت بسیار مرغوب در اشکال متعدد تولید و به بازار عرضه می شود. اندازه های متفاوت این کاشی پاسخگوی نیازهای مشتریان در بازار است و تا کنون کارخانه های تولیدی این محصول توانسته است سفارش خریداران و متقاضیان را به نحو احسن طراحی و تولید نماید. 

سفارش کاشی اصفهان از طریق برقراری ارتباط با وب سایت به نحو احسن و در اسرع وقت با قیمت عمده و مستقیم و حذف کامل واسطه ها امکان پذیر است. تولید کاشی اصفهان رونق خوبی دارد و امروزه برای استفاده در مراکز مختلفی از آن استفاده می شود. این محصول در نمونه های مختلف با کیفیتی بسیار مرغوب به مشتریان عرضه می شود.برندهای متفاوت این کاشی و طرح و مدل زیبا و چشم نواز آن موجبات فروش بسیار خوبی را در بازار برای تولید کنندگان و امکان خرید بهتر و مرغوب تری را برای خریداران فراهم نموده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید