مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش کاشی سنتی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع کاشی سنتی تبریزقیمت کاشی سنتی تبریز

سفارش کاشی سنتی تبریز از طریق فروشگاه های غیر حضوری معتبر و فعال و نام آشنا با قیمت عمده و مستقیم و با کیفیتی بسیار خوب و ماندگار امکان پذیر است. قیمت کلی و حذف واسطه ها امکان خرید بیشتر و مرغوب تری را برای مشتریان فراهم نموده است. 

سفارش کاشی سنتی تبریز

معرفی انواع کاشی سنتی تبریز

معرفی انواع کاشی سنتی تبریز کاشی کاری از قدیم الایام جزو هنرهای بسیار زیبا و پرکاربردی بوده و در مساجد و اماکن و فضاهای دیگر به نحو احسن از آن استفاده می کردند. کاشی سنتی شمسه و چلیپا قابل استفاده در نماهای داخلی و خارجی است و در نوع خود بی نظیر است. اصولا به تعداد هر صد عدد می شود یک متر مربع کامل و غالبا به شکل سنتی و ترکیبی از آن استفاده می شود.

در طراحی این نمونه از کاشی از نقش های بسیار زیبای هندسی استفاده شده و یا از نقوش ختایی و گره گل و مرغ استعمال شده است. کاشی های طرح سنتی از لعاب بسیار خوبی برخوردار هستند و برای تولید آن روش های جدید و مدرن به کار می رود اعم از هفت رنگ، مینایی، معرق ،زرین فام و موارد دیگر که همگی کیفیت و طراحی بسیار عالی دارند. مسجد جامع تبریز نمونه فوق العاده ای از صنعت کاشی این شهر به شمار می آید. 

قیمت کاشی سنتی تبریز

قیمت کاشی سنتی تبریز قیمت کاشی سنتی تبریز با توجه به هزینه های تولیدی و  همچنین شرایط بازار نرخ ثابتی ندارد و می توان گفت تابع بازار است. کاشی سنتی تبریز از صنایع با ارزشی به شمار می آید که دارای قدمت دیرینه ای است و کمیت و کیفیت کار عالی و بی نظیر است و مصارف متعددی در ابنیه ها و سردرها و مساجد و فضاهای دیگر دارد. اصولا رنگ لاجوردی در آن استفاده می شود رنگی مملو از آرامش و یاد خدا که همواره چشم نواز بوده و هست. 

قیمت عمده و مستقیم این صنعت به مراتب کمتر و ارزان تر از قیمت جزئی آن در بازار است و اغلب مشتریان اقدام به خرید عمده و مستقیم این صنایع می کنند چون به لحاظ صرفه اقتصادی و مدیریت هزینه ها و زمان برای آنان استفاده از این روش معقول تر است و ارجحیت دارد. قیمت کاشی تبریز بستگی به نقوش و طرح و نگاری که در آن به کار رفته نیز دارد. برای استعلام قیمت این هنر فوق العاده زیبا و منحصر به فرد در صورت تمایل می توانید با برقراری تماس با وب سایت از کمیت و کیفیت و آن نیز مطلع شوید و سپس سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت فروشنده به مراتب ارزان ترین و نازل ترین قیمت ارائه شده در بازار است. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید