مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش کاشی سنتی تزئینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از کاشی سنتی تزئینیقیمت کاشی سنتی تزئینی

کاشی سنتی تزئینی امروزه به عنوان یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین انواع کاشی ها به حساب می آید. با توجه به این موضوع بازار فروش این محصول با رونق قابل توجهی مواجه است. لذا امروزه امکان سفارش کاشی تزئینی نیز به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است تا خریداران بتوانند با صرف کم ترین زمان به راحتی به انواع مختلف و متنوع این محصول دسترسی داشته باشند و پس از مدت زمان کمی آن را درب منزل تحویل بگیرند.

سفارش کاشی سنتی تزئینی

موارد استفاده از کاشی سنتی تزئینی

موارد استفاده از کاشی سنتی تزئینی کاشی های تزئینی از لحاظ نوع طراحی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، در دسته های مختلفی قرار می گیرند. یکی از پر طرفدار ترین نوع از کاشی های تزئینی، کاشی های سنتی هستند که خطوط و اشکال به کار گرفته شده در سطح این کاشی ها، از طرح ها و نقوش اسلیمی و سنتی ایرانی الهام گرفته شده است.

طرح و رنگ زیبای این کاشی ها موجب شده است تا به کار گرفتن آن ها در دکوراسیون داخلی، موجب زیبا تر شدن محیط شوند و جلوه خاصی را در فضا ایجاد کنند. یکی از موارد استفاده از کاشی های سنتی تزیینی، استفاده آن ها به عنوان پوشش دیوار منازل می باشد. این گونه ها معمولاً برای دکوراسیون های داخلی به کار می‌ روند که از سبک های کلاسیک و سنتی پیروی می کنند.

با به کار بردن این کاشی ها در دکوراسیون داخلی، ردپایی از سنت و فرهنگ ایرانی در فضا بر جای می‌ ماند که افرادی طرفداران سنت و فرهنگ اصیل ایرانی هستند، می‌توانند اصالت خود را بدین گونه به رخ بکشند.

کاشی های تزیینی سنتی نیز در سطوح حوض های آب استفاده می‌ شوند که تلألو نور های منعکس شده از آب بر روی این کاشی ها موجب به وجود آمدن زیبایی خیره کننده حوضچه می‌ شود.

جالب است بدانید که از این گونه کاشی های سنتی نیز در کف برخی از فضا های داخلی استفاده می‌ شود. معمولاً  کافه ها و رستوران های سنتی از این گونه کاشی‌ ها را در کف فضای داخلی خود مد نظر استفاده می‌ کنند که زیبایی فضا بدین شیوه دو چندان می‌ شود.

قیمت کاشی سنتی تزئینی

قیمت کاشی سنتی تزئینی کاشی سنتی تزیینی به عنوان پر طرفدار ترین انواع کاشی ها در صنایع کاشی و سرامیک شناخته می‌ شود. قیمت کاشی سنتی تزیینی نسبت به کاشی های ساده و معمولی بالا تر است. چرا که ظرافت و سلیقه بسیاری در ساختار آن ها به کار رفته است.

قیمت کاشی تزئینی تحت تاثیر عوامل مختلفی است. یکی از این عوامل، میزان کیفیت نهایی این محصولات است. همچنین هر چقدر در روند طراحی این کاشی ها از ظرافت و دقت بیشتری استفاده شود، طبیعتا قیمت آن ها افزایش پیدا می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید