مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش کاشی سنتی رستورانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف کاشی سنتی رستورانیفروشندگان کاشی سنتی رستورانی

کاشی سنتی رستورانی برای استفاده در رستوران های سنتی قهوه خانه ها و چای خانه ها و غیره بسیار مناسب است و لطافت و ظرافت ویژه ای به فضا می بخشد. سفارش کاشی رستورانی به دو صورت عمده و یا جزئی امکان پذیر است و خریداران می توانند این محصول را در اندازه های متفاوتی خریداری نمایند. برای سفارش کاشی سنتی رستورانی نیازی به مراجعه به مغازه نخواهید داشت و می توانید به صورت غیرحضوری اقدام به ثبت سفارش برای خرید این محصول نمایید. 

سفارش کاشی سنتی رستورانی

مدل های مختلف کاشی سنتی رستورانی

مدل های مختلف کاشی سنتی رستورانی با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از انواع کاشی های سنتی رستورانی انواع بیشتری از این محصول تولید و روانه بازار شده است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می نماییم: 

  • کاشی گل و مرغ: این کاشی ها دارای طرح های فوق العاده و ویژه ای از گل و مرغ هستند و حتما تا به حال موارد بسیار زیادی از این کاشی ها را در مکان های مختلف مشاهده نموده اید. این کاشی ها در قم مانند پازل به دست کاشی کاران در کنار یکدیگر قرار گرفته و شکل نهایی را تولید می نمایند. از کاشی های دارای طرح گل و مرغ علاوه بر استفاده در دیوارهای رستوران های سنتی، برای حوضچه های وسط رستوران نیز استفاده می‌شود. 
  • کاشی ساده: این کاشی ها به تنهایی دارای طرح های سنتی هستند و هر یک از آنها به عنوان یک کاشی کامل در نظر گرفته می شوند و برای تکمیل طرح خود نیاز به قرار گرفتن در کنار دیگر انواع محصول نخواهند داشت. کاشی های ساده طرح سنتی، ممکن است دارای رنگ‌های بسیار متفاوتی باشد و گاهی اوقات تا هفت رنگ نیز می رسد، اما در بعضی از موارد ممکن است تنها متشکل از یک رنگ باشد. 
  • کاشی ترکیبی: این کاشی ها نیز مانند انواع کاشی ساده دارای طرح های مجزا و کاملی هستند، اما مسئله ای که این کاشی ها را از انواع کاشی ساده متمایز می نماید، این است که از این محصول باید در کنار کاشی های بدون طرح و یک رنگ استفاده شود تا جلوه بیشتری داشته و به فضا نمای خاص تری دهند. 

فروشندگان کاشی سنتی رستورانی

فروشندگان کاشی سنتی رستورانی فروشندگان کاشی سنتی رستورانی به فروش کاشی رستورانی با طرح ها و قیمت های متفاوتی مشغول هستند و سه طرحی که در بالا گفته شد تنها بخشی از طرح های منحصر به فرد و بی نظیر کاشی‌های رستورانی به شمار می رود. فروشندگان کاشی سنتی رستورانی همواره این محصول را در طرح های متفاوت تری در بازار موجود می نمایند و با توجه به توان مالی افراد این کاشی ها دارای بازی های متفاوتی بوده که را می‌توانند با توجه به بودجه خود قطرهای مختلف محصول را سفارش دهند.

با توجه به شرایط کنونی پیشرفته بیماری کرونا و هزینه های بالای حمل و نقل این محصول، برخی از فروشندگان برای فروش محصولات خود علاوه بر روش‌های حضوری از روش‌های غیر حضوری نیز استفاده می نمایند تا خریداران بتوانند در هزینه هایی مانند هزینه های حمل و نقل و استهلاک ماشین تا حدود زیادی صرفه جویی نمایند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید