مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش کاشی سنتی طرح اسلیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کاشی سنتی طرح اسلیمیخرید کاشی سنتی طرح اسلیمی

امروزه با پیشرفته تر شدن جهان و رشد کردن در چیدمان دکوراسیون خانه ها استفاده از فضای سنتی در مکان های مختلف نیز رواج گسترده ای یافته است. یکی از بخش های مهم چیدمان سنتی کاشی های می باشند که انواع مختلفی از آن ها در کشور ما وجود دارند. امروزه شرکت های زیادی اقدام به سفارش گیری انواع کاشی های سنتی به خصوص کاشی سنتی طرح اسلیمی که ظاهری فوق العاده و بی نقص دارد می کنند. سفارش گیری کاشی های اسلیمی اغلب از روش های مختلفی که توسط شرکت ارائه می شود انجام می گردد.

سفارش کاشی سنتی طرح اسلیمی

مشخصات کاشی سنتی طرح اسلیمی

مشخصات کاشی سنتی طرح اسلیمی به طور کلی هر کاشی لعاب دار دارای مشخصه های خاصی منطبق با ظاهر خود می باشد که مردم کشور ما نیز ب توجه به ظاهر و نوع مواد به کار رفته در آن مشخصه های این محصول را تشخیص می دهند.

اگر بخواهیم به دنیای وسیع کاششی های سنتی بپردازیم قطعا متوجه خواهیم شد که دنیای این کاشی ها پایانی ندارو و مانند کهکشان بی پایان است چرا که با انواع طرح های مختلفی این کاشی ها مانند کاشی اسلیمی روبرو هستند.

برای شناخت کاشی اسلیمی نیز باید مشخصات آن را در بر باشید که از اصلی ترین مشخصه های این کاشی باید به وجود رنگ های آبی ملایم و آبی نفتی، سبز، زرد، قرمز، سفید اشاره داشت. اساس این کار بر پایه رنگ آبی نفتی می باشد و رنگ آبی قسمت اصلی آن را تشکیل می دهد. این کاشی ها علاوه بر محبوبیت بالای خود دارای کیفیت مناسبی نیز می باشند وبا داشتن ضخامت های فوق العاده خود، مانند ضخامت ۳ تا ۶ سانت مسبب می شوند تا طرفداران بیشتری جذب این محصولات شوند. یکی دیگر از مشخصه های این کاشی نام برند تولیدی بر پشت و یا روی آن است که اغلب در شهر اصفهان این محصولات تولید و روانه بازار می شوند.

خرید کاشی سنتی طرح اسلیمی

خرید کاشی سنتی طرح اسلیمی امروزه شرکت های زیادی با سرمایه گذاری های عظیم ورود خوبی راا به صنعت وسیع کاشی داشته اند و تا کنون توانسته اند سفارش کاشی طرح اسلیمی را به بالاترین حد خود برسانند چرا که این محصولات علاوه بر چهره بسیار زیبای خود از کیفیت بسیار خوب نیز برخوردار هستند.

این شرکت ها برای آسودگی خرید مردم روش های نوین تری را در اختیار آن ها قرار داده اند و خرید کاشی طرح اسلیمی را برای شهر های مختلف ایران نیز فراهم ساخته اند و با قرار دهی وب سایت های فروش خود مردم ایران می توانند طرح های مختلف این محصول را مشاهده و با بهترین قیمت این محصولات را خریداری نمایند و در حین خرید نیز از خدمات خوبی بهره مند شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید