مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش کاشی سنتی نقش برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های مختلف کاشی سنتی نقش برجستهعرضه کاشی سنتی نقش برجسته

کاشی سنتی نقش برجسته از جمله یکی از جدید ترین محصولاتی است که توسط صنایع کاشی و سرامیک تولید و عرضه بازار شده است. این کاشی ها بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی فضا های سنتی می‌ گذارند. با توجه به تقاضای بالا برای خرید این محصول، نیز امکان تهیه آن به صورت اینترنتی و آنلاین فراهم شده است. سفارش کاشی نقش برجسته به صورت غیر حضوری موجب می‌ شود تا خریداران بتوانند با صرف کم ترین زمان به هر یک از انواع متنوع این محصول به راحتی دسترسی داشته باشند.

سفارش کاشی سنتی نقش برجسته

طرح های مختلف کاشی سنتی نقش برجسته

طرح های مختلف کاشی سنتی نقش برجسته کاشی های سنتی یکی از محبوب ترین محصولاتی از دسته کاشی و سرامیک ها هستند که می توانند حال و هوای فضا را به صورت سنتی و کلاسیک جلوه دهند. به همین جهت این دسته از کاشی‌ ها متقاضیان خاصی را به خود اختصاص می‌ دهند. جدید ترین نمونه از کاشی های سنتی که نقش های به کار رفته بر روی آن ها به صورت برجسته طراحی شده اند، تحت عنوان کاشی سنتی نقش برجسته در بازار شناخته می‌ شوند. کاشی سنتی نقش برجسته در طرح های بسیار متنوعی ارائه بازار می‌ شود که در ادامه قصد داریم به بررسی هر یک از انواع طرح های مختلف این محصول بپردازیم.

اکثر کاشی های سنتی نقش برجسته از طرح گره در روند طراحی آن ها استفاده شده است که این طرح ها الهام گرفته شده از طبیعت گیاهان و گاهی حیوانات می باشند. کاشی های سنتی که در روند طراحی آن ها از نقوش گره استفاده شده است، با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، یک پازل را تشکیل می‌ دهند که می‌ توانند یک نما و طرح کلی را بر روی سطح دیوار و یا کف زمین نمایان کنند.

نقوش اسلیمی یکی دیگر از طرح های کاشی های سنتی نقش برجسته به حساب می آیند. این نقوش از ساده شدن اشکال حیوانی مانند فیل، دهان اژدها، اسب و یا اشکال طبیعی تشکیل می شوند.

عرضه کاشی سنتی نقش برجسته

عرضه کاشی سنتی نقش برجسته کاشی های سنتی نقش برجسته طراحی سه بعدی دارند. لذا با به کارگیری این کاشی ها در دکوراسیون داخلی، فضای خاص و دلربا پدید می‌ آید. از همین جهت این دسته از کاشی های سنتی متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهند و به دنبال آن عرضه کاشی سنتی طبق سفارشات مشتریان در حجم انبوه در اقصی نقاط ایران به انجام می‌ رسد و این محصول به طور یکسان در اختیار تمامی مشتریان قرار می گیرد.

این سایت از جمله یکی از مراکزی است که به عرضه کاشی سنتی نقش برجسته فعالیت دارد و سعی دارد تا زیبا ترین طرح های این کاشی ها را با کیفیت بالا در ویترین فروش خود در نظر بگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید انواع کاشی های سنتی با کارشناسان فروش این سایت ارتباط بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید