مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت ارائه کاشی ایرانی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاشی ایرانی را معرفی نمایید.تولید کننده بهترین کاشی ایرانی سنتی

شرکت ارائه کاشی ایرانی سنتی با تولید کاشی در انواع مختلف و طرح و رنگ های گوناگون توانسته است به خوبی سطح تقاضای مشتریان را برطرف سازد. این شرکت با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و استفاده از تخصص کارشناسان مجرب، مرغوب ترین کاشی ها را به بازار ارائه می دهند از این رو دارای درآمد و رونق بالایی هستند به گونه ای که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند.

شرکت ارائه کاشی ایرانی سنتی

انواع کاشی ایرانی را معرفی نمایید.

انواع کاشی ایرانی را معرفی نمایید. یکی از مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی، انواع کاشی است که برای تزیین نمای ساختمان، کف پوش کردن آشپزخانه، تزیین دیوار ها و ‌‌‌… مورد استفاده قرار می گیرد و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود.

یکی از انواع کاشی ایرانی، کاشی سرامیک است. این نوع کاشی از ترکیب خاک رس به همراه مواد دیگری تشکیل می شود که در نهایت بعد از تشکیل در کوره حرارت داده می شود. کاشی سرامیک بیشتر در فضا های داخلی، استخر ها، کف پوش های بیرونی، دیوار سرویس های بهداشتی، دیوار آشپزخانه و …. مورد استفاده قرار می دهند چون استفاده از این کاشی علاوه بر زیبا نمودن محیط، از ورود آب با دیوار ها جلوگیری می کند.

کاشی موزاییک نیز از انواع کاشی محسوب می شود که طرفدار زیادی دارد. موزاییک ها نسبت به دیگر کاشی ها از سایز و ابعاد کوچکتری برخوردار هستند و زمانی که در کف اتاق قرار می گیرند عمش بیشتری را اشغال می کنند. این نوع کاشی در طرح ها و مدل های مختلفی به بازار ارائه می شود. از موزاییک بیشتر در کف پوش کردن فضا های باز، کف حمام و … استفاده می کنند چون از سختی زیادی در مقابل تماس با آب برخوردار است.

علاوه بر موارد فوق کاشی های پرسلان نیز جزء کاشی های ایرانی است که از خاک رس سنگینی ساخته می شود. این نوع کاشی نسبت به نوع سرامیکی از تراکم بیشتری بهره مند است چون در فرایند تولید تحت تاثیر دمای زیادی قرار می گیرد تا به خوبی آب و رطوبت خود را از دست دهد از این رو کاشی پرسلان بسیار محکم، سخت و مقاوم است به گونه ای که از نظر جذب آب، غیر قابل نفوذ می باشد.

تولید کننده بهترین کاشی ایرانی سنتی

تولید کننده بهترین کاشی ایرانی سنتی شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح کشور وجود دارد که به عنوان تولید کننده بهترین کاشی ایرانی سنتی فعالیت دارند. این واحد ها به دلیل تولید کاشی های با کیفیت در سطح بازار به خوبی شناخته شده هستند و از اعتبار ویژه ای برخجوردارند.

به طور معمول این تولید کنندگان با طی مر حله به مرحله روند کار و استفاده از دستگاه های پیشرفته مربوطه، در خط تولید کاشی بسیار موفق عمل کرده اند و توانسته اند بهترین محصولات را با قیمت مناسبی به بازار ارائه دهند. از آنجایی که در هر کاری کیفیت، حرف اول را می زند این تولید کنندگان با ارج نهادن به این موضوع، توانسته اند محصولات مرغوب را تولید کنند که در طرح و رنگ های بسیار زیبا طراحی شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید