مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بازرگانی کاشی سنتی چاپی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تشخیص کاشی سنتی چاپی چگونه است؟مرکز فروش کاشی سنتی چاپی

شرکت بازرگانی کاشی سنتی چاپی، توانسته محصولاتی با ابعاد و سایزهای مختلف به بازار ارائه نماید که هر کدام دارای طرح و رنگ متنوع و جذابی می باشد. از بهترین نمونه های کاشی های سنتی چاپی، مدلهایی هستند که به خوبی در کوره فرایند پخت را پشت سر گذاشته و لعاب دار می باشند. این شرکت با چنین اقداماتی توانسته جایگاهی مناسبی را در این حوزه به دست آورد.

شرکت بازرگانی کاشی سنتی چاپی

نحوه تشخیص کاشی سنتی چاپی چگونه است؟

نحوه تشخیص کاشی سنتی چاپی چگونه است؟ همه ما انواع کاشی را نه تنها در منازل خود بلکه در بسیاری از فضاهای عمومی از قبیل آرامگاه ها، زیارت گاه ها و مساجد دیده ایم و می دانیم که تا چه اندازه زیبا و جذاب می باشند.

کاشی ها از جمله سنگهایی هستند که یک رویه آنها بسیار براق و درخشنده است و با استفاده از طرح های اصیل و جذاب ایرانی و طبیعی، آراسته شده و لایه ای از لعاب آن را تحت پوشش قرار داده است.

امروزه تنوع در این طرح ها به صورت گسترده به چشم می خورد؛ در واقع واحدهای تولیدکننده انواع کاشی از سبک و سیاق هایی که در صنعت چاپ به چشم می خورد بهره مند شده و برخی از طرح ها را به صورت چاپ شده به روی کاشی پیاده کرده اند. مثلاً تصاویری از چهره شهدا که مناسب برای نصب در مساجد و اماکن متبرکه خواهد بود.
اما نحوه تشخیص کاشی سنتی چاپی به چه صورت خواهد بود؟ در این باره باید گفت آن دسته از کاشی هایی که فرایند پخت آنها چندان اصولی پیش نرفته و رنگهای مورد استفاده در آن کیفیت قابل قبولی ندارد، با استفاده از تیغ کاتر به راحتی پاک شده و از بین می رود. شما می توانید گوشه کوچکی از محصول خریداری شده را به بدین ترتیب امتحان نمایید و از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

روش دوم حرارت دادن به گوشه ای از رنگهای به کار رفته در فرایند تولید است که باز هم به به راحتی آن را از بین خواهد برد.

مرکز فروش کاشی سنتی چاپی

مرکز فروش کاشی سنتی چاپی کاشی های سنتی چاپی به دلیل بهره مندی از جذابیت های ظاهری فراوان، همواره طرفداران بسیاری در بازار داشته اند. مرکز فروش کاشی سنتی چاپی، نمونه های مختلفی از این محصول را در اختیار داشته که هر کدام در نوع خود جذابیت های بی نظیری داشته و به راحتی از این مراکز قابل خریداری هستند.

از آنجایی که مراکز یاد شده زمینه ای را برای خرید و فروش اینترنتی این دسته از کاشی ها ایجاد کرده اند، متقاضیان خرید به راحت ترین شکل ممکن می توانند انتخاب و خرید این محصولات را انجام دهند. در واقع از این نظر مسئله خاصی نخواهند داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید