مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تولید کاشی سنتی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین مشخصه کاشی سنتی چیست؟قیمت عرضه کاشی سنتی صادراتی

کاشی برای پوشش سطوح مختلف بسیار به کار می‌رود، زیرا علاوه بر شکل ظاهری بسیار شیک و زیبا، دوام و استحکام فوق العاده ای نیز دارد، شرکت تولید کاشی سنتی صادراتی محصول را با استفاده از بهترین مواد متریال و مطابق با استانداردهای جهانی به صورت پیشرفته و مدرن تولید کرده و به صورت مستقیم با کم ترین قیمت ها روانه بازارهای مصرف می نماید.

شرکت تولید کاشی سنتی صادراتی

مهم ترین مشخصه کاشی سنتی چیست؟

مهم ترین مشخصه کاشی سنتی چیست؟ مهم ترین مشخصه کاشی سنتی تنوع بالای آن از نظر طرح، رنگ و اشکال متنوع می باشد که با معماری اصیل ایرانی هم خوانی داشته و بسیار زیبا و چشم نواز می باشند، این کاشی ها اندازه و ابعاد متنوعی دارند که از انواع مدل های آن ها می توان برای پوشاندن سطوح مختلف به عنوان کف پوش و دیوار پوش بهره برد، این کاشی ها را در معماری های اصیل ایرانی و در ساختمان های مدرن و پیشرفته نیز به کار می برند.

این سرامیک ها با طراحی های مختلف و ساختار متنوع موجود بوده که برای سلیقه های مختلف و مصارف گوناگون مناسب بوده و کاربردهای زیادی دارند، ابعاد این سرامیک ها ممکن است بزرگ، کوچک یا متوسط باشد که هر کدام مناسب فضاهای مختلف هستند، این سرامیک ها مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف محیطی مانند ضربات مکانیکی، ساییدگی، خراشیدگی و ترک دارند و از تاثیر محلول های مختلف شیمیایی در امان می باشند.

نصب این سرامیک ها آسان است و می توان انواع آن ها را روی سطوح مختلف چسباند، این پوشش به هیچ عنوان دچار فرسودگی و پوسیدگی نشده و قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی دارند.

قیمت عرضه کاشی سنتی صادراتی

قیمت عرضه کاشی سنتی صادراتی برای خرید کاشی میزان دوام و کیفیت و کارایی آن بسیار با اهمیت است، موضوع با اهمیت دیگر برای خریداران نرخ های ارائه شده محصول می باشد، این مرکز با عرضه به روزترین انواع کاشی نرخ های بسیار مقرون به صرفه و ارزان را ارائه می کند، می توانید نسبت به خرید انواع کاشی با قیمت ارزان اقدام نمایید.

قیمت عرضه کاشی سنتی صادراتی بسته به عوامل مختلف مانند نوع کاشی و میزان کیفیت آن، برند تولیدی، وارداتی و صادراتی بودن کالا، ابعاد و اندازه های مختلف آن، نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا متفاوت است، فروش کاشی به صورت کاملا تضمینی و مورد تایید با قیمت های بهینه و ارزان انجام می شود.

می توان با صرفه جویی بسیار در هزینه ها انواع کاشی را به صورت مستقیم خریداری کرد، این مرکز انواع کاشی جدید و به روز را با تنوع گوناگون بدون واسطه با گارانتی های بلند مدت، سریع و آسان به نقاط مختلف صادر می کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید