مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه کاشی بین کابینتی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای خرید کاشی بین کابینتیقیمت انواع کاشی بین کابینتی سنتی

کاشی بین کابینتی نوع به خصوصی از کاشی است که برای پوشش فضای بین کابینت ها با رو کابینتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد، این محصول در تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی وجود دارد که از جمله زیبا ترین آنها می توان به کاشی بین کابینتی سنتی با آن جلوه زیبای و خاص لعابی و دست ساز بودن آن اشاره کرد.

شرکت عرضه این نوع به خصوص از کاشی اقدام به ارائه آن کرده است و کسانی که به صورت عمده به این کاشی نیاز دارند می ‌توانند در ارتباط مستقیم با این شرکت نسبت به کسب اطلاعات در مورد قیمت و مشخصات این کاشی اقدام کرد.

شرکت عرضه کاشی بین کابینتی سنتی

نکاتی برای خرید کاشی بین کابینتی

نکاتی برای خرید کاشی بین کابینتی در مورد خرید کاشی بین کابینتی باید قبل از اقدام به سفارش از این کاشی ها نکاتی را مدنظر داشته تا با رعایت آنها از حداکثر ظرفیت این کاشی ها برای ایجاد زیبایی بیشتر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کرد همچنین در زمان و هزینه ها صرفه جویی نمود.

از جمله این نکات می ‌توان به ابعاد این کاشی ها اشاره کرد که در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارند که نوع انتخاب هر یک از آنها امری سلیقه‌ای است با این وجود ابعاد کوچک این کاشی ها هزینه بیشتری را بر دوش پیمانکار یا مالک ساختمان تحمیل می کنند زیرا نصب آنها زمان بیشتری برده و هزینه‌های استاد کاری و کارگری همچنین قیمت کاشی نیز بالاتر خواهد بود. اما ارتفاع بین کابینت عامل مهم و تاثیرگذاری در انتخاب سایز کاشی خواهد بود.

در خرید این کاشی ها حتماً باید نوع لعاب دار آنها خریداری شود و ترجیحاً انواع ضد اکسید که دارای پوشش نانو هستند برای این قسمت انتخاب شوند همچنین طرح کاشی حتما باید با دکوراسیون آشپزخانه و حتی کل خانه هماهنگی داشته باشد و نمی توان از کاشی بین کابینتی سنتی برای دکوراسیون مدرن استفاده کرد بنابراین توجه به طرح کاشی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

و در نهایت این که این کاشی ها باید به راحتی قابل شستشو باشند و میزان نفوذپذیری آنها نسبت به آب حداقل مقدار ممکن باشد و آب از درز بین این کاشی ها نتواند به سطح زیرین آن هدایت شود.

قیمت انواع کاشی بین کابینتی سنتی

کاشی آشپزخانه

قیمت کاشی بین کابینتی سنتی در انواع مختلف آن دارای تفاوت‌های زیادی است به این معنی که نوع طرح های ایجاد شده بر روی این کاشی می تواند بر قیمت آن موثر باشد و ساده ترین این کاشی ها از طرح های کمتری برخوردارند و به همین دلیل قیمت آنها نیز پایین تر می باشد اما انواع شلوغ آنها از قیمت بالاتری برخوردارند.

کیفیت کاشی سنتی بین کابینتی نیز می ‌تواند برخی قیمت تاثیر گذار باشد و اخیراً در این کاشی ها از یک لایه ضد اکسید استفاده شده است که مانع از رنگ پریدگی کاشی می ‌شود و به این ترکیب باعث افزایش قیمت این کاشی می شود.

جهت اطلاع از قیمت انواع این کاشی می توان به بخش محصولات همین سایت مراجعه کرد و از قیمت روز هر یک از این کاشی ها باخبر شد همچنین صادرات انواع کاشی مذکور به کشورهای همسایه از گذشته دور مرسوم بوده است و در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن نرخ ارز روند صادرات عاملی برای افزایش قیمت این کاشی در بازار داخلی شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید