مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه کاشی رنگی سنتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید کاشی رنگی سنتیسفارش انواع کاشی سنتی ایرانی

مرکز و شرکت عرضه کاشی رنگی سنتی را به صورت های مختلف از جمله روش مستقیم برای فروش عرضه می کند. این کاشی از زیباترین انواع کاشی های تولید شده در کشور بوده که در سایزهای مختلف به فروش می رسد، امروزه جهت دسترسی سریعتر خریداران مرکز اقدام به فروش اینترنتی و از راه دور این محصول نموده که با استقبال خوبی هم از سوی خریداران در سراسر کشور روبه رو شده است و خریداران می توانند در کمترین زمان بهترین انتخاب و خرید را در این روش تجربه نمایند.

شرکت عرضه کاشی رنگی سنتی ایرانی

راهنمای خرید کاشی رنگی سنتی

راهنمای خرید کاشی رنگی سنتی در زمان خرید کاشی سنتی باید فضایی که قرار است این سازه در آنجا اجرا شود مشخص شود تا بهتر بتوان گستره انتخاب را بر اساس کاربری فضا محدود تر کرد. در اینصورت خریدار می تواند بر اساس کاربرد سرامیک و نیاز خود ابعاد، جنس، طرح و رنگ دلخواه را انتخاب کند تا متناسب با دکوراسیون فضای مشخص شده باشد.

برای خرید این کاشی اگر بر اساس فضا انتخاب شود بهتر می توان مقاومت سازه را با فضا تخمین زد مثلا اگر برای سرویس بهداشتی تهیه می شود باید از نمونه های درجه یک را خریداری کرد تا در برابر مواد شوینده، رطوبت، سایش مقاوم و … باشد یا اگر برای فضای خارجی انتخاب می شود باید نمونه ای خریداری کرد که ضد یخ بوده و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی آسیب نبیند.

انواع کاشی سنتی رنگی دارای اشکال مختلفی است که هریک از نظر مقاومت در برابر سرما و گرما، ضریب اصطکاک، میزان لیزی، میزان جذب آب، درجه ساییدگی، درجه کیفی و … متفاوت می باشد. این سازه در دو مدل مات و براق ارائه می شود که در فضاهایی که در معرض لکه و آلودگی هستند از مدل براق انتخاب می شود چون تمیز کردنشان راحت تر می باشد.

سفارش انواع کاشی سنتی ایرانی

سفارش انواع کاشی سنتی ایرانی لازم است بدانید که سفارش کاشی سنتی ایرانی در کشور ایران به بهترین شکل ممکن به انجام می رسد چون تمامی مردم امروز قصد دارد که برای خرید انواع کاشی با حجم بسیار بالا اقدام کنند تا بتوانند مدت طولانی را از این محصول استفاده کنند و در نتیجه این افراد می‌توانند از طریق مراکز سفارش معتبر برای خرید کاشی سنتی اقدام کنند.

در حال حاضر راه ها و روش های بسیار زیادی برای خرید و سفارش انواع کاشی سنتی آن هم به صورت عمده وجود دارد که هر کدام از این راه ها به یک فروشنده خاص و ویژه متصل است اما، اگر شما هم به دنبال بهترین مدل ها و با کیفیت ترین ساختار ها با منصفانه ترین قیمت هستید، توصیه ما به شما خرید و استفاده از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین به خصوص وب سایت فروشگاهی ما می باشد. همه محصولات موجود در وب سایت ما با گارانتی و تضمین به فروش رسیده و به دست شما در هر نقطه از ایران می رسند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید