مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش کاشی دست ساز اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره کاشی دست سازقیمت بهترین کاشی دست ساز اصفهان

همان‌ طور که می‌ دانید کاشی دست ساز ایرانی ویژگی ‌ها و هم چنین خصوصیت ‌های مربوط به خود را دارد که در ادامه مطلب به انواع مختلف کاشی و ویژگی های آن و صنایعی که از آن ها در آن استفاده می شود ، بیش تر خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

شرکت پخش کاشی دست ساز اصفهان

همه چیز درباره کاشی دست ساز

همه چیز درباره کاشی دست ساز کاشی ها در طرح‌ ها ، شکل‌ ها و انواع مختلفی تولید می‌ شوند که هر کدام بنا به دکوراسیون خانه انتخاب می‌ شود . پس نکته‌ ای که هنگام خرید کاشی باید در نظر داشته باشید این است که رنگ و طرح کاشی با دکوراسیون خانه شما هم خوانی داشته باشد . کف آپارتمان‌ ها معمولاً از اجزایی مانند پارکت ، موکت و سنگ و دیگر اجزا به شکل می‌ گیرد . اما مهم‌ ترین آن که امروز از دیگر اجزا پر طرف دار تر است ، کاشی است.

سرامیک طرح‌های زیادی دارد و همچنین در برابر گرما و سرما عایق است. کاشی مانند موکت به خود کثیفی‌ ها را جذب نمی‌ کند و با یک تی کشیدن ساده تمام آلودگی‌ ها از آن پاک می‌ شود. کاشی نه‌ فقط در پذیرایی بلکه در اجزای ساختمان نیز به کار می‌ رود . برای سرویس بهداشتی و هم چنین آشپزخانه از سرامیک استفاده می‌ شود. اخیراً کاربرد کاشی در آشپزخانه‌ ها بیشتر به چشم می‌آید. چرا دیوار آشپزخانه بیش تر در معرض آلودگی و کثیف شدن است. به‌ همین دلیل اگر کف آن مجهز به کاشی باشد به‌ راحتی می‌ توان از شر آلودگی‌ ها خلاص شد.

قیمت بهترین کاشی دست ساز اصفهان

قیمت بهترین کاشی دست ساز اصفهان همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم ، تولید و پخش کاشی اصفهان علاوه بر بر طرف سازی نیاز در داخل کشور ، به کشور های همسایه و اقصی نقاط دنیا نیز صادر می گردد. این امر شرکت های بزرگ بازرگانی صادر کننده کاشی را به صادرات و فروش بهترین کاشی دست ساز تشویق کرده است‌‌. برای خرید کاشی لوکس به صورت اینترنتی می توانید با مراجعه به وب سایت های داخلی مربوطه سفارش روشویی سنگی با کیفیت را ثبت نمایید.

همچنین برای خرید حضوری می توانید از نشانی های درج شده در سایت های اینترنتی از نشانی مراکز فروش و همچنین قیمت کاشی مرغوب مطلع شوید . ما ایرانیان می بایست با خرید محصولات داخلی به کسب و کار های ملی توسعه ببخشیم. امید است که با همت مسئولین کشور به مشکلات و مانع های صادرکنندگان و بازرگانان کشور رسیدگی شود تا موانع تولید ملی کشور برداشته شود. بی شک می توانیم به چرخه اقتصاد کشور و اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم کمک های شایانی کنیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید