مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات بهترین کاشی سنتی در قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی تمام ویژگی های کاشی سنتیبرترین فروشندگان کاشی سنتی در قم

صادرات بهترین کاشی سنتی در قم با کیفیت بسیار خوب و مقاومت قابل توجهی که این محصول دارد آمار خوبی را به خود اختصاص داده است. کاشی سنتی قم در طراحی بسیار زیبا و روح نواز و رنگ های آرامش بخش لاجوردی و فیروزه ای بسیار مشتری پسند است و متقاضیان بسیاری دارد. برخورداری از مقاومت و ماندگاری بسیار خوب و طرح و نقش متعدد و شفافیت این کاشی توجه بسیاری از مشتریان را به خود معطوف نموده است.

صادرات بهترین کاشی سنتی در قم

بررسی تمام ویژگی های کاشی سنتی

بررسی تمام ویژگی های کاشی سنتی به نظر من یکی از ویژگی های بسیار محرز این نوع کاشی زیبایی و اصالت آن می باشد و اینکه نمای بسیار جذاب و منحصر به فردی در اماکن مختلف ایجاد می نماید. لعابی که برای پوشش سطح آن به کار می رود آن را کاملا شفاف و براق می کند.

از لعاب کاشی می توان به عنوان یک عایق در برابر حرارت و ….استفاده نمود. نقوش مختلفی در طراحی آن به کار می رود که می توان به گل و بته و نگار و آیات قرانی … اشاره کرد.

الیته از نقوش اسلیمی و معرق و…. استفاده می شود. به لحاظ مقاومت عالی هستند و در برابر عوامل مختلف آسیب ناپذیرند منتهی در برابر سرما و وضعیت جوی سرد مقاومت آن ها بسیار اندک می باشد.

از رنگ و تنوع بسیاری برخوردار هستند و تعدد مدل در آن ها و به کارگیری رنگ های فوق العاده زیبا و مسحور کننده مشتریان زیادی را به خود جذب می کند.

با هر فضایی که تمایل دارید از این نوع کاشی استفاده شود هارمونی لازم را دارد و به قدری خوب خود را با آن فضا وفق می دهد که انگار از قبل تر برای همان ساخته و پرداخته شده است.

برترین فروشندگان کاشی سنتی در قم

برترین فروشندگان کاشی سنتی در قم برترین فروشندگان کاشی سنتی در قم این محصول را در ابعاد مختلف و طراحی زیبا و متجانس و همچنین با برخورداری از لعاب مناسب در رنگ های بسیار زیبا و آرام بخش در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

فروشندگان با روش کلی و حذف واسطه ها محصول خود را در بازار در معرض فروش قرار می دهند و اصولا نمایندگی ها و عمده فروش ها استقبال بسیار خوبی از این روش می کنند و به نوعی می توان گفت هزینه های خود را مدیریت نموده و برای جلوگیری از اتلاف وقت اقدام به خرید مستقیم و عمده می نمایند.

این نوع از کاشی مرغوبیت بسیاری دارد و نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به خوبی توانسته است مرتفع نماید. اگر به دنبال خرید این محصول هستید پیشنهاد می کنم سری به سایت بزنید و از انواع آن در ابعاد مختلف دیدن فرمایید. قطعا قیمتی که شما پیشنهاد می شود بسیار مقرون به صرفه است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید