مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سرامیک سنتی دیوار

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه شست و شوی سرامیک سنتیمراجع پخش سرامیک سنتی دیوار

ویژگی های منحصر به فرد و عملکرد ویژه سرامیک های ایرانی منجر شد تا علاوه بر مشتریان داخلی، عده زیادی در بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز خواهان دستیابی به این محصول از تولید کنندگان ایرانی شوند و به این ترتیب سهم صادرات سرامیک سنتی دیوار روز به روز بیشتر شود و این محصول موجب ایجاد رونق در بازار داخلی و خارجی شود.

نحوه شست و شوی سرامیک سنتی

بدیهی است که نحوه نگهداری و شست و شوی سرامیک های دیوار پوش تاثیر زیادی در ماندگاری و دوام آن دارد، امری ضروری و قابل توجه برای مشتریان نیز محسوب می شود.

نحوه نگهداری کاشی های دیوار پوش با توجه به نوع و ویژگی های آن در برخی موارد متفاوت می باشد به طور مثال برخی از کاشی های دیوار پوشی دارای طرح های ظریف و یا نوشته هایی با خط های نستعلیق می باشند و به همین علت باید طی استفاده از آن ها مراقبت بیشتری شود.

تا حد امکان توصیه می شود که هنگام شست و شوی این نوع کاشی ها از مواد شوینده قوی و پاک کننده های غلیظ استفاده نشود زیرا در این صورت مشتریان شاهد از بین رفتن بافت کاشی و کهنه و کدر شدن ظاهر آن می شوند.

بهتر است کاشی های مرغوب ایرانی با استفاده از آب خالی و یا شوینده های ضعیف شسته شوند تا بافت ان ها از بین نرود و جلای ویژه و براق آن ها حفظ شود.

سرامیک های سنتی دیوار پوش در اشکال هندسی متعددی برش می خورند و در چندین مدل و رنگبندی مختلف عرضه شوند تا مورد پسند سلایق گوناگون قرار بگیرند و بتوانند رضایت اکثریت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کنند.

مراجع پخش سرامیک سنتی دیوار

مشتریان سرامیک سنتی دیوار روز به روز بیشتر می شوند و به دنبال این موضوع تولید کنندگان روش های زیادی را ایجاد کردند تا مشتریان با توجه به وقت و شرایط در دسترس خود بهترین آن ها را انتخاب کنند و در حداقل بازه زمانی به محصول مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

توصیه ما به صاحبان مشاغل و خرده فروشان سرامیک دیوار مراجعه به مراکز پخش این محصول می باشد زیرا در این شرایط آن ها می توانند به صورت مستقیم نظاره گر کیفیت و اصالت کاشی باشند و هم چنین بتواند شاهد تنوع بالای آن در طرح ها و رنگبندی های مختلف باشند و بتوانند با دستی باز بهترین گزینه را انتخاب کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید