مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده کاشی رنگی بین کابینتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای انتخاب کاشی بین کابینتیسفارش عمده کاشی رنگی سنتی

کاشی ها جزء یکی از ترئینات اصیل ایرانی به حساب می آیند. از کاشی ها برای زینت بخشیدن به محیط های مختلف اعم از سرویس های بهداشتی، بین کابینت ها، حمام ها و در تراس ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی ها منبع و منشا از خاک رس دارند و ابن گونه تغییر شکل داده اند. مرکز صادرات عمده کاشی رنگی بین کابینتی، بهترین و با کیفیت ترین کاشی ها را در ابعاد مختلف به صورت عمده و با قیمت های مناسب و خوب به سایر کشور های همسایه صادر می کند.

صادرات عمده کاشی رنگی بین کابینتی

نکاتی برای انتخاب کاشی بین کابینتی

نکاتی برای انتخاب کاشی بین کابینتی برای انتخاب کاشی رنگی سنتی بین کابینتی باید به چندین نکته مهم و اساسی توجه داشت که در اینجا به بررسی سه نکته می پردازیم:

  1. کاشی هایی که انتخاب می شوند باید هم از نظر رنگ و هم از نظر جنس با محیط پیرامون شبیه باشد. مثلا برای آشپزخانه و کابینتی که دارای سبک روستیک می باشد باید از کاشی های دارای رنگ تیره چون قهوه ای و مشکی با جنس سرامیکی استفاده کرد و آشپزخانه هایی که دارای سبک سنتی هستند باید از کاشی. های هفت رنگ و مینیاتوری استفاده شود.
  2. ابعاد و سایز کاشی ها نکته بسبار مهمی می باشد که باید به صورت دقیق و میلی متری مورد استفاده قرار بگیرد. ابتدا محیط مورد نظر را اندازه گیری کرده و سپس کاشی های متناسب با محیط را خریداری کنید تا محیط شیک تربه نظر برسد.
  3. جنس رویه کاشی ها نیز نکته ای است که حائز اهمیت است. کاشی هایی که دارای جنس رویه میکرو می باشند به راحتی به آب و دستمال های مرطوب به مواد شوینده پاک می شوند و هیچ رد و اثری از آن ها باقی نمی ماند.

سفارش عمده کاشی رنگی سنتی

سفارش عمده کاشی رنگی سنتی مرکز سفارش عمده سفارش کاشی بین کابینتی سنتی، بهترین و با کیفیت ترین کاشی ها را در ابعاد متنوع و همچنین طرح های سفارشی مشتریان به آن ها عرضه می کند. قیمت نهایی این کاشی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی و مهم آن ها می پردازیم:

اولین عامل تعیین کننده در قیمت کاشی ها، طراحی و رویه کاشی ها است. کاشی هایی که دارای نقوش مختلف بر روی خود می باشند و از جنس میکرو هستند نسبت به کاشی های ساده و معمولی قیمت بیشتر و گران تری دارند.

دومین عامل در تعیین نرخ کاشی ها، ابعاد آن ها است. کاشی هایی که یکدست و بزرگ هستند و دارای ابعاد بزرگی چون پنچاه سانتی و هفتاد سانتی هستند نسبت به کاشی های کوچک تر و معمولی تر قیمت بیشتر و گران تری خواهند داشت.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید