مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کاشی سنتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوع کاشی سنتی کدام است؟خرید مستقیم کاشی سنتی ایرانی

امروزه صادرات کاشی سنتی ایرانی درجه یک به سراسر دنیا به صورت مستقیم و با صرف هزینه بسیار کمی صورت می گیرد. کاشی های سنتی دارای طرح های بسیار زیبایی هستند که از رنگ بندی متنوعی برخوردار می باشند. تولید انبوه این محصولات ایرانی باعث شده تا زمینه صادرات کاشی به نقاط مختلف جهان فراهم شود. لازم به ذکر است بدانید برای خرید انواع کاشی های باکیفیت و ارزان تر از بازار، می توانید سفارشات خود را از طریق این سایت ثبت نمایید.

صادرات کاشی سنتی ایرانی

بهترین نوع کاشی سنتی کدام است؟

بهترین نوع کاشی سنتی کدام است؟ بهترین و باکیفیت ترین نوع کاشی سنتی باید دارای ویژگی های باشد تا بتوان آن را جزء بهترین ها محسوب کرد. این ویژگی ها عبارتند از:

رنگ بندی متنوع: بهترین رنگ کاشی های سنتی رنگ های پررنگ هستند که دارای کیفیت بالایی می باشند و ماندگاری زیادی دارند. بیشترین رنگ ها در این نوع کاشی ها شامل آبی فیروزه ای، زرد و سبز می شوند.

براق بودن: توجه داشته باشید درخشان و براق بودن کاشی ها نیز به آن ها نمایی جذاب می بخشد و به همین دلیل بسیار باکیفیت تر از کاشی های کمرنگ و مات دیده می شوند.

نقش های زیبا و منحصر به فرد: این دسته از کاشی ها از نظر طراحی بسیار متنوع و گسترده هستند که نقوش برجسته ای نیز دارند. طرح های سنتی و هندسی کاشی ها منجر به محبوبیت آن ها شده است.

کاشی های سنتی کاربرد گسترده ای در نمای ساختمان ها، دیوارها و همچنین در ساخت حوض های مختلف دارند. از این رو در نهایت می توان گفت بهترین نوع آن ها باید دارای رنگ های زیبا و پررنگ، ظاهری درخشان و طرح و نقوش برجسته ای باشند.

خرید مستقیم کاشی سنتی ایرانی

خرید مستقیم کاشی سنتی ایرانی یکی از راه های خرید ارزان، خرید مستقیم کاشی از تولید کنندگان می باشد. امروزه خریداران عمده و یا شرکت های بازرگانی که به تعداد زیادی از این کاشی های مختلف برای فروش و صادرات نیاز دارند، به صورت مستقیم از تولید کنندگان خرید خود را انجام می دهند.

تولید کنندگان برای فروش محصولات تولید کرده خود، معمولا این کاشی های زیبا و پرفروش را با قیمت خیلی پایین تر از قیمت بازار به صورت عمده می فروشند. در خرید مستقیم، انواع محصولات از جمله کاشی، علاوه بر قیمت پایینی که دارند، از کیفیت و سالم بودن آن ها نیز مطمئن خواهید بود.

بنابراین اگر شما قصد خرید عمده این محصول را دارید باید آن را به صورت مستقیم خریداری کنید تا بتوانید دلال‌ ها و واسطه‌ هایی که با دست به دست شدن کالا سبب افزایش قیمت محصول می ‌شود را حذف کنید و خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی انجام دهید.

برای اطلاع از قیمت انواع کاشی های سنتی شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین به وب سایت رسمی و معتبر ما مراجعه کنید و پس از مقایسه محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید