مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کاشی سنتی در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند نکته راجع به کاشیفروشگاه کاشی سنتی در تبریز

تبربز یکی از شهرهای صادرکننده کاشی سنتی مرغوب و باکیفیت به کشورهایی نظیر؛ روسیه، عراق و…. می باشد که توانسته با تامین نیاز کشور های خارجی به این نوع کاشی، علاوه بر شناساندن فرهنگ اصیل ایرانی، طرفداران زیادی را جلب کند بنابراین صادرات این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد. صادرات کاشی سنتی تبریز به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار اقتصادی کشور شناخته می شود که می تواند کشور را تا حدودی از بحران خارج کند و درآمد بالایی را برای تولیدکنندگان رقم بزند.

صادرات کاشی سنتی در تبریز

چند نکته راجع به کاشی

چند نکته راجع به کاشی یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی کاشی می باشد که در انواع طرح و نقش، لعاب دار و بدون لعاب در بازار موجود است کاشی ها بر اساس نوع کاربرد در مکانی که می خواهند استفاده شوند، طرح های متفاوتی دارند به عنوان مثال؛

کاشی سنتی نمونه ای از هنر دست سفالگران ایرانی می باشد که آن را از بهترین نوع سفال و به صورت مسطح با استفاده از طرح ها و نقوش اصیل ایرانی ساخته و با لعاب های سنتی پوشش می دهند شهر تبریز یکی از مراکز ساخت کاشی سنتی به شمار می رود که محصولات باکیفیتی را تولید و جهت آشنایی بیشتر مردم سراسر کشور با فرهنگ تاریخی ایران روانه بازار می کنند.

در ساخت کاشی از عملکرد های متفاوتی چون؛ رورنگی، زیر رنگی، هفت رنگ، مشبک، معرق و…. استفاده می شود از این جهت در ساخت بناهای تاریخی، فرهنگی و مذهبی استفاده زیادی دارد و علاوه بر زیبایی نمای ساختمان، از نفوذ هرگونه رطوبت و آلودگی به داخل جلوگیری می کند.

همان طور که ذکر شد کاشی از سفال و لعاب ساخته می شود که لعاب آن همان رنگ طبیعی خاک رس می باشد یا رنگدانه هایی که قبل از پخت به کاشی اضافه می گردند، کاشی ها از آن جایی که قابلیت تحمل وزن بالا را ندارند بیشتر در بدنه و دیوار ساختمان به کار برده می شوند.

فروشگاه کاشی سنتی در تبریز

فروشگاه کاشی سنتی در تبریز فروشگاه های زیادی با برندهای مختلف در شهر تبریز در زمینه عرضه و فروش انواع کاشی های سنتی با طرح و نقوش هندسی، گل و برگ، گیاه و حیوانات و… به صورت عمده یا جزئی فعالیت گسترده ای دارند هم چنین این فروشگاه ها مرکز مطمئنی برای خرید کاشی به شمار می روند زیرا به دلیل ارتباط مستقیمی که با کارخانه های تولیدکننده دارند، کاشی مرغوب و باکیفیت را ارائه می دهند.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و خریدهای اینترنتی، فروشگاه کاشی سنتی با ایجاد سایت های اینترنتی معتبر شرایط خرید و فروش کاشی را برای همه مردم از سرتاسر کشور مهیا کرده است هم چنین دست واسطه ها را نیز به نوعی کوتاه نموده است از این رو توزیع محصول بیشتر و در نهایت فروش بالا می رود و مردم می توانند در هر زمان یا مکانی سفارشات خود را ثبت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید