مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل ساخت کاشی سنتی فیروزه ایتولید کاشی سنتی فیروزه ای

کاشی سنتی فیروزه ای یکی از مصالح ساختمانی است که برای نما، دیوارها، پله، راه رو و… مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل از کاشی همچنین به دلیل داشتن طرح های سنتی و ظریف برای نما مکان های مقدس نیز مورد استفاده طراحان ساختمان قرار می گیرد. این محصول یکی از ساخته های کشور عزیزمان است که با زیبایی خارق العاده و کیفیت عالی توجه سایر کشورها را جلب کرده و که از همین رو صادرات کاشی فیروزه ای به سایر کشورها صورت می گیرد.

صادرات کاشی سنتی فیروزه ای

مراحل ساخت کاشی سنتی فیروزه ای

مراحل ساخت کاشی سنتی فیروزه ای همانطور که می دانید زیبایی فضای منزل برای افراد دارای اهمیت فراوانی می باشد که موارد متعددی در این زیبایی تاثیر دارند یکی از موارد سنگ نما و سنگ داخل منزل مانند سرویس بهداشتی و… می باشد که در مدل های مختلف به همراه طراحی های منحصر به فرد توسط تولیدکنندگان تولید و به بازار عرضه می گردد. کاشی سنتی فیروزه ای یکی از نمونه های سنگ ساختمان است که با زیبایی فوق العاده خود توانسته مورد استقبال توده ای از طراحان داخلی ساختمان قرار گیرد و جزء منتخب ترین انتخاب ها برای نما و فضای داخلی باشد. در ادامه این مبحث با مراحل ساخت این محصول آشنا میگردیم.

مراحل ساخت کاشی سنتی فیروزه ای:

ابتدا سنگ این محصول در از معادن سنگ با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و ابرقدرت استخراج می کنند و سپس به کارخانه های مربوطه منتقل می کنند. در کارخانه ها ابتدا سنگ را خرد کرده و سپس در دستگاه های مخصوص با استفاده از روش های ویژه ذوب می کند و رنگ دلخواه را به آن اضافه می نمایند پس از آن در قالب هایی با طراحی سنتی با ضخامت و ابعاد مختلف می ریزند که پس از سخت شدن کاشی در انتها در بسته بندی مناسب قرار می دهند و به بازار فروش عرضه می کنند.

تولید کاشی سنتی فیروزه ای

تولید کاشی سنتی فیروزه ای با توجه به زیبایی و کیفیت کاشی فیروزه ای، خرید این محصول از سوی طراحان و مهندسان ساختمان سازی هر روزه در حال افزایش است که به همین تناسب تولیدکنندگان به تولید کاشی سنتی فیروزه ای در طراحی و ابعاد مختلف پرداخته اند و به بازار عرضه می دهند.

مجموعه ما نیز به تولید این محصول در بهترین کیفیت و زیباترین طرح ها پرداخته است و در قیمت مناسب به مشتریان عرضه می دهد که در ادامه صفحه می توانید مدل های محصول را به همراه قیمت مشاهده کنید و در صورت انتخاب نمودن با شماره ای که درج شده است تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید