مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کاشی سنتی هفت رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های جدید کاشی سنتی هفت رنگپخش کاشی سنتی هفت رنگ

کاشی سنتی هفت رنگ یکی از انواع کاشی های تزئینی می باشد که از زیبایی و کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است. امروزه شرکت‌هایی به وجود آمده است که کار آنها پخش کاشی سنتی می باشد. همچنین می توان گفت که صادرات کاشی هفت رنگ در چند سال اخیر رونق بسیار خوبی گرفته است و این هم به خاطر زیبایی و کیفیت بالای این محصول می باشد. این کاشی ها همچنین از دوام و مقاومت بسیار بالایی هم برخوردار هستند و به راحتی شکسته نمی شوند. 

صادرات کاشی سنتی هفت رنگ

مدل های جدید کاشی سنتی هفت رنگ

مدل های جدید کاشی سنتی هفت رنگ کاشی سنتی هفت رنگ در انواع مدل ها و طرح های مختلف و جدید و بروز تولید می‌شود و پس از تولید به بازارهای فروش فرستاده می‌ شود مدل‌های جدید این محصول بسیار زیبا و شیک می باشند و برای همین هم اکثراً در مکان های لوکس از آنها استفاده می شود. در تولید این کاشی ها از رنگ های مختلف استفاده می شود و این باعث می شود که این محصول زیبایی خاصی به خود بگیرد و بخاطر همین هم این کاشی ها در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

این محصول در نمای خانه‌ ها و و کف خانه ها و آشپزخانه ها و حمام ها و همچنین کف حوض ها استفاده می شود. همچنین از این محصول در نمای مسجد ها، شرکت ها و مکان های اداری نیز استفاده می شود .این محصول بسیار سبک و مقاوم است و به خاطر همین به  راحتی قابل جابجایی می باشد و این کار کارگران و ساختمان سازان را بسیار راحت می کند علاوه بر اینها این محصول به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن است و این نیز کار خانم ‌های خانه‌ دار را بسیار راحت کرده است. چون آنها به راحتی و بدون هیچ دردسری می ‌تواند این کاشی ها را را بشویند و تمیز کنند.

کاشی سنتی هفت رنگ اکثراً در داخل کشور خودمان تولید می شود. همچنین از این محصول در صادرات هم استفاده می ‌شود در واقع این محصول توانسته است در بین مردم کشورهای دیگر هم محبوبیت زیادی به دست بیاورید و برای همین صادرات آن در چند سال اخیر رونق بسیار زیادی گرفته است. 

پخش کاشی سنتی هفت رنگ

پخش کاشی سنتی هفت رنگ کاشی سنتی هفت رنگ پس از تولید در داخل کارگاه ها و کارخانه ها به بازارهای فروش فرستاده می شود. امروزه شرکت ها و مراکز پخشی به وجود آمده اند که کار آنها پخش و فروش این محصول می باشد. فروشگاه ها و مغازه داران این کاشی‌ها را به طور عمده از این شرکت‌ها تهیه می‌ کنند و با قیمت مناسب تحویل مشتری می‌دهند. همچنین امروزه  فروشگاه‌های آنلاین نیز به وجود آمده است که کار آنها پخش و فروش این کاشی ها با قیمت و کیفیت مناسب می باشد. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید